loading
در حال بررسی درخواست شما
درگیری لفظی آرشاوین با هواداران
درگیری لفظی آرشاوین با هواداران

درگیری لفظی آرشاوین با هواداران


آندری که در یورو ۱۲ عملکردی بسیار خوب را ارائه کرد و ۳ پاس گل نیز داد تا روسیه ۴ امتیازی شود٬ پس از حذف تیمش از یورو ۱۲ در لابی هتل بریستول ورشو با تعدادی از هواداران روسیه صحبتی داشت.
سایت روس Gazeta.ru صحبت های آرشاوین را اینگونه منعکس کرده: "این موضوع که نتوانستیم انتظاراتِ شما را برآورده کنیم مشکل ما نیست٬ مشکل شما است. زمانی که به مجلس دوما بروم٬ من هستم که باید پاسخگوی سرزنش ها باشم و نه شما.
"ما حذف شدیم چون نتوانستیم گل بزنیم ولی یونان این کار را کرد. صحبت های شما و این مکالمه نتیجه بازی را تغییر نمیدهد."

پس از انتشار این مکالمه٬ ویاچسلاو کولوسکو٬ رئیس سابق فدراسیون فوتبال روسیه و نایب رئیس اسبق فیفا گفت که باید بازوبند کاپیتانی از آرشاوین گرفته شود.

"این صحبت ها شایسته یک کاپیتان نیست. آرشاوین هرگز جای هوادارانی که با این هزینه سنگین این مسیر طولانی را برای حمایت از تیمشان پیموده اند نبوده. در چند روز اخیر من کسانی را دیدم که از یوژنو-ساخالینسک (دورترین نقطه روسیه به بازیها) آمده بودند تا فوتبالی خوب را ببینند و برای تیم ملیشان فریاد بزنند. بسیاری از آنها سلامتیشان را به خطر انداختند.
"تمام اعضای تیم باید در مقابل این افراد تعظیم کنند. هواداران آمدند تا فوتبالی خوب وتعهد را در زمین ببینند و برای تیم کشورشان قیام کنند. ولی حالا کاپیتان تیم میگوید که این مشکل بازیکنان نیست٬ بلکه مشکل هواداران است. معتقدم کاپیتانی اینگونه نباید در تیم باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Gazeta.ru
بازدید: ۱,۶۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰