loading
در حال بررسی درخواست شما
سول هیچ فرقی نکرده!!
سول هیچ فرقی نکرده!!

سول هیچ فرقی نکرده!!



سول کمبل بازیکن سابق آرسنال هفته گذشته رسما به توپچی ها پیوست،بازگشتی که تا به حال برای هیچکس در زمان مربیگری ونگر طی این سیزده سال اتفاق نیافتاده بود.حال سول مصمم است تا با به چالش کشیدن زوج خط دفاعی آرسنال،ورمائلین و گالاس،شاید بتواند همانند گذشته در ترکیب ثابت توپچی ها قرار بگیرد.
سسک فابرگاس همچون بقیه آرسنالی ها که از بازگشت سول به شمال لندن خوشحال هستند،در برنامه اختصاصی روز مسابقه آرسنال به ستایش از این مدافع 35 ساله پرداخت.
"همه ما از بازگشت سول بسیار خوشحال هستیم.با آمدن سول فضای بسیار خوبی در تیم ایجاد شده است.برای خود او نیز خیلی خوب شد زیرا با توجه به مشکلاتی که در باشگاه قبلی اش با آنها رو به رو بود،وی مدتی را به دور از فوتبال سپری کرده بود.
من مطمئنم که او کمک بزرگی به ما خواهد کرد.او دقیقا همانطوری است که من هفت سال پیش دیده بودم،سول حتی یک ذره هم فرق نکرده است!!
سول واقعا در رختکن سرمشق و مثال بزرگی است،به خصوص برای بازیکنان جوان،خیلی خوب است کسانی همچون کمبل را در کنارشان داشته باشند.وی در دوره کاری خود بسیار موفق بوده و به خوبی می تواند با آنها صحبت کند و در صورت نیاز آنها را نصیحت کند که بسیار کمک کننده است".
سول کمبل به احتمال زیاد مقابل استوک سیتی در جام حذفی به میدان خواهد رفت.
  



لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.sport.co.uk
بازدید: ۶۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰