loading
در حال بررسی درخواست شما
شروع کوشلنی با حذف فرانسه همراه بود
شروع کوشلنی با حذف فرانسه همراه بود

شروع کوشلنی با حذف فرانسه همراه بود

لورن کوشلنی 90 دقیقه برای فرانسه بازی کرد ولی در صعود به نیمه نهایی ناکام ماند. این بازی که در دونتسک برگزار میشد در آخر با نتیجه 2-0 به نفع ماتادورها تمام شد.

کوشلنی که به جای فلیپ مکسس در مرکز خط دفاعی قرار گرفته بود به نظر می آمد که او و هم تیمی هایش میتوانند نوار پیروزی های بیسنته دل بوسکه و تیمش را پاره کنند ولی این ماتادور ها بودند که به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و فرانسوی ها را ناکام گذاشتند.

لوران بلان بیان کرد : کوشلنی من را تحت تاثیر قرار داد ولی ما چند اشتباه در برابر اسپانیا انجام دادیم که باعث شد آنها فرصت حمله پیدا کنند.

طبق معمول اسپانیایی ها سوار بر بازی بودند و ژابی آلونسو بازیکن سابق لیورپول انگلیس به کمک یوردی آلبا بازی را رهبری میکرد.

ایکر کاسیاس هم که تا مدت زیادی در این بازی خطری دروازه اش را تهدید نکرده بود روی یک ضربه پشت 18 توسط کابایه تهدید شد ولی کاسیاس با خونسردی توپ را از گوشه ی دروازه بیرون فرستاد.

اسپانیا که با نتیجه 1بر0 از رقیب خود پیش بود موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی به دلیل خطا بر روی پدرو شد که توسط ژابی آلونسو به گل تبدیل شد ، آلونسو این پنالتی را که در یکصدمین بازی خود برای اسپانیا به گل تبدیل کرد به جهت مخالف تشخیص هوگو یوریس زد.
این گل که در دقایق پایانی به ثمر رسید ضمانتی برای صعود به نیمه نهایی بود، و باید منتظر جدال پرتغال و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی باشیم.

و حالا این مدافع 26 ساله  ظاهرا نشان داده که چقدر نسبت به سال 2010 پیشرفت کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۴
به قلم ♥Arsenal♥
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰