loading
در حال بررسی درخواست شما
الیویه ژیرو به آرسنال پیوست
الیویه ژیرو به آرسنال پیوست

الیویه ژیرو به آرسنال پیوست

باشگاه فوتبال آرسنال خوشحال است اعلام کند که اولیویه ژیرو بازیکن تیم ملی فرانسه برای امضای یک قرارداد بلند مدت با آرسنال به توافق رسید.
این بازیکن 25 سال بعد از گذراندن تست پزشکی و بازدید از زمین تمرینی باشگاه صبح روز دوشنبه به آرسنال خواهد پیوست.در حال حاضر این انتقال پس از اتمام کارهای اداری کامل خواهد شد.

ژیرو فصل گذشته در تیم قهرمان فرانسه در 36 بازی توانست 21 گل به ثمر برساند،او به عنوان آقای گلی لیگ 1 فرانسه دست پیدا کرد.
ژیرو دو فصل در تیم دلاموسون بازی کرد و سپس در نوامبر 2011 به تیم ملی فرانسه راه یافت.او توانست به عنوان نماینده تیم مونپولیه در رقابتهای جام ملتهای اروپا در سال 2012 حضور پیدا کند.

او ابتدا در دسته های پایین تر لیگ فرانسه بازی میکرد و توانست در تیم گرنوبل بازی اش را توسعه دهد.سپس به صورت قرضی به تیمهای استرز وتورز پیوست.او در این تیم همبازی لورن کوشلنی بود و توانست بهترین بازیکن لیگ 2 فرانسه در فصل 2009/10 شود.

مربی آرسنال،آرسن ونگر میگوید:"ما از پیوستن اولیویه ژیرو به تیم بسیار خوشحال هستیم.او بازیکن فیزیکی بسیار خوبی است.همچنین او بر روی ضربات سر استثنایی است و اخلاق کاری بزرگی دارد.ما از پیوستن ژیرو هیجان زده هستیم .او یک بعد دیگر به گزینه های ما در خط حمله برای فصل بعد اضافه خواهد کرد."
"او ثابت کرده است که قادر است برای تیم ملی کشورش و باشگاهش در سطحی بالا بازی کند.و ما شاهد تاثیر بزرگ او بر قهرمانی مونپولیه در فصل گذشته بودیم.همه ما منتظر حضورش در اینجا و دیدن بازی او با پیراهن آرسنال هستیم."

ژیرو که 1 جولای قرارداد رسمی خود را با آرسنال ثبت خواهد کرد اظهار داشت:

" از بودن در آرسنال و اینکه بخشی از یکی از باشگاه های بزرگ انگلیس می شوم خوشحالم. برای پیوستن به این باشگاه احساس خرسندی زیادی وجود دارد و رویایی بود که از جوانی برای بازی در لیگ برتر داشتم."

" فلسفه فوتبال و تاثیر آرسن ونگر در این باشگاه جذب کننده است. همواره آرسنال را به همراه اعتبار و تاریخ عظیمش تحسین کرده ام و در حال حاضر امیدوارم اینجا به چیزهای بزرگی دست یابم و بهترین عملکردم را برای تمام هواداران آرسنال ارائه خواهم کرد."

ژیرو برای تمرینات آماده سازی فصل جدید به سایر توچپی ها ملحق خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۸۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰