loading
در حال بررسی درخواست شما
ژيرو : خصوصيات لازم برای موفقيت در اينجا را دارم
ژيرو : خصوصيات لازم برای موفقيت در اينجا را دارم

ژيرو : خصوصيات لازم برای موفقيت در اينجا را دارم



الوير ژيرو كه در فصل گذشت عنوان آقای گلی لوشامپيونه را تصاحب كرد امروز به صورت رسمی مونپليه قهرمان فوتبال فرانسه را پس از دو سال موفقيت آميز در اين تيم به مقصد آرسنال ترك كرد. مهاجم 25 ساله فرانسوی آرسنال تمام حرفه خود را در كشورش گذرانده است اما وی اعتقاد دارد كه سبك بازیش برای فوتبال انگلستان و بازی گروهی آرسنال مناسب است.

" فكر می كنم خصوصيات لازم برای اينكه بتوانم در اينجا به خوبی كار كنم را دارم. البته برای وفق پيدا كردن با شرايط به مقداری زمان نياز دارم اما به هيچ وجه نگران اين مساله نيستم. فكر می‌كنم كه به خوبی خود را وفق دهم.

" من بازيكنی هستم كه بازی كردن را دوست دارم و می خواهم كه در بازی تيمی شركت كنم. به همين دليل است كه من فكر می كنم سبك بازی آرسنال برای من مناسب است. من تشنه گل زنی هستم و آرسنال تيمی است كه در بازی موقعيت های ‌فراوانی ايجاد می كند ، بنابراين اگر من كار خود را به خوبی انجام دهم ، همه ما كار خود را به خوبی انجام داده و موفق خواهيم شد.

" البته مهاجمان بزرگی در اين تيم هستند. آرسنال باشگاه بزرگيست و رقابت زيادی برای حضور در پست های ‌مختلف تيم وجود خواهد داشت اما اين به من بستگی دارد كه برای به دست آوردن جايگاهم تا چه اندازه خوب كار كنم."

مهاجم 1.92 متری توپچی ها كه از طرفداران پر و پا قرص فوتبال انگلستان است اظهار داشت كه نمی تواند برای محك زدن خود در اين ليگ و تاريخ سازی برای آرسنال صبر كند.

" به اعتقاد من ليگ برتر انگلستان از ميان ليگ های پنج كشور بزرگ فوتبال بهترين ليگ دنياست. اين دليلی است كه چرا من آرستال را انتخاب كرده و رويای حضور در اينجا را داشتم.

" همچنين محيط اينجا مرا مجذوب خود می كند - هواداران ، ورزشگاه های ملو از تماشاگر و ذهنيت متفاوتی كه در اينجا حكم فرماست. بنابراين بسيار خوشحالم كه می توانم در اين ليگ بازی كنم.

" شور و اشتياق در فوتبال اين كشور موج می‌زند. هواداران با تيم مانند يك خانواده می مانند ، آنها بسيار پرشور هستند و اين در خونشان است. همه خواب و خوراكشان فوتبال است و با آن زندگی می كنند. اما در فرانسه شرايط متفاوت است.

" همچنين در آرسنال چالش ورزشی بزرگی وجود دارد. می خواهم برای اين باشگاه تاريخ ساز شوم و برای هواداران شادی را به ارمغان بياورم. فكر می‌كنم كه ليگ برتر برای من كاملا مناسب است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰