loading
در حال بررسی درخواست شما
افق آرسنال را برایمان شرح بده!
افق آرسنال را برایمان شرح بده!

افق آرسنال را برایمان شرح بده!

رابین ون پرسی از تمدید قرارداد خود با باشگاه سر باز زده و به نظر اینگونه می رسد که ستاره ی بعدی که آرسنال را ترک خواهد کرد اوست.

گویا ون پرسی نسبت به جاه طلبی باشگاه پس از هفت سال بی جامی متقاعد نشده است در این بین فرانک مک لینتاک از کرونکه می خواد درباره ی اینکه آرسنال به کجا می خواهد برود توضیح دهد.

بازیکن اسبق توپچی ها گفت:

"او[رابین] می خواهد بداند که آنها قصد دارند چند بازیکن با کلاس جهانی را جذب کنند و من فکر نمی کنم آرسنال در دو، سه یا چهار فصل اخیر چنین کاری کرده باشد بلکه همواره برترین بازیکنان رده ی دوم را خریده اند"

"آنها یک ورزشگاه افسانه ای دارند انتقال به آن ورزشگاه کار بزرگی بود اولین بخش این حرکت به درستی انجام شد اما آنها گفتند رفتن به این زمین نه تنها به آرسنال اجازه ی رقابت با یونایتد و چلسی را می دهد بلکه آنها می توانند با بارسلون ورئال هم به رقابت بپردازند و ما همه ی اینها را خواندیم و به آن فکر کردیم و تفکرات برجسته ای به نظرمان امد"

"نمی دانم نقشه و برنامه ی آنها چیست؟ آقای کرونکه در آمریکا 4 باشگاه دیگر دارد و من فکر می کنم برنامه ی تجاری او این است که پول زیادی خرج نکند به این ترتیب سقوط نخواهند کرد اما به مراتب بالا هم نمی رسند"

"این برای او یک تجارت است من این طور تصور می کنم! و هواداران آرسنال شایسته چنین رفتاری نیستند این یکی از گران ترین زمین هایی است که پا در آن می گذاریم اما هر سال نا امید بر می گردیم"

"می خواهم به آقایان کرونکه و ونگر بگویم : ممکن است بیرون بیایید و برای هواداران توضیح بدهید برنامه تان چیست؟ ما نمی دانیم چه در سر دارید آنها همواره دریافتی خوبی دارند و بدهی ها وضعیت خوبی دارند و به خوبی تحت کنترل هستند پس مشکل کجاست؟"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talk sport
بازدید: ۱,۱۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰