loading
در حال بررسی درخواست شما
تری برتون به جمع مربیان آرسنال می پیوندد
تری برتون به جمع مربیان آرسنال می پیوندد

تری برتون به جمع مربیان آرسنال می پیوندد


س از پایان کار پت رایس به عنوان دستیار سرمربی و اعلام بازنشستگی در پایان فصل و اضافه شدن استیو بولد و نیل بانفیلد به کادر مربی گری تیم اصلی، برتون به باشگاه پیوست و این مسئولیت را عهده دار شد.

برتون متولد کامدن در شمال لندن است و سابقه حضور در آرسنال را به عنوان بازیکن تیم جوانان و سرمربی جوانان داشته است.

او از کودکی به عنوان یک شاگرد کارآموز به باشگاه پیوست و موفق شد در سال 1971 به همراه آرسنال قهرمان جام حذفی جوانان شود و در سال 1979 بار دیگر اینبار به عنوان مربی تیم جوانان به آرسنال ملحق شد و در رشد و پروش نسل طلایی که شامل بازیکنانی مانند تونی آدامز، دیوید روکستل، مایکل توماس، پل مرسون و مارتین کیون بود نقش پررنگی داشت. همچنین در این زمان به عنوان یکی از مریان تیم اصلی مشغول به کار بود که برجسته ترینش کار با دون هاو در میانه های دهه هشتاد بود.

بعد از اولین دوره مربی گری خود در آرسنال به تیم ویمبلدون پیوست و آنجا نیز دوره موفقی را گذراند و پس از آن در تیم های واتفورد، کاردیف سیتی و وست برومویچ آلبیون حضور داشت و اخیرا به عنوان دستیار سرمربی در تیم شفیلدونزدی به این تیم کمک کرد تا به رقابت های چمپیونشیپ صعود کند.

برتون از سوی باشگاه آرسنال به عنوان سرمربی تیم رزروها منصوب گردیده است و همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان جوانان ( NextGen ) سرمربی آرسنال خواهد بود.

کار او نزدیک به لیام بریدی رئیس بخش توسعه و پیشرفت جوانان خواهد بود و همچنین استراتژی و برنامه های تمام رده های سنی جوانان باشگاه، زیر نظر او خواهد بود.

آرسن ونگر اظهار داشت: " ما خوشحالیم که تری برتون به آرسنال ملحق شده است. من سال های زیادی است که تری را میشناسم، او شخصی بسیار مورد احترام و قابل توجه است. او ثروتی از تجربه مربگریش را با خود می آورد و برای ما سرمایه بزرگی است. او با تیم رزرو ما و بخش توسعه و پیشرفت جوانان کار خواهد کرد."

تری برتون مربی جدید آرسنال نیز میگوید: " من از پیوستن به آرسنال خوشحالم و افتخار میکنم که به عنوان سرمربی تیم رزرو و مدیر بخش توسعه و پیشرفت جوانان با این باشگاه کار خواهم کرد. شروع دوران حرفه ای من به عنوان بازیکن تیم جوانان آرسنال و سپس مربی گری در این تیم بوده است تاریخ، کلاس و ارزش این باشگاه بزرگ فوتبال را میدانم. نمیتوانم برای آغاز کار در پست جدیدم و دیدن بازیکنان و همکاران جدید صبر کنم.

" میخواهم از دیو جونز و همه اعضای باشگاه شفیلدونزدی به خاطر پشتیبانی و موافقتشان تشکر کنم. ونزدی باشگاه بزرگی است و من آنجا دوستان بسیار زیادی داشتم که ترکشان کردم و برای همه اعضای این باشگاه در فصل جدید بهترین ها رو آرزو میکنم."

برتون هفته آینده به باشگاه می پیوندد و بلافاصله تمرینات آماده سازی پیش فصل را آغاز خواهد کرد.

همه اعضای باشگاه آرسنال بازگشت تری را خوش آمد میگویند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰