loading
در حال بررسی درخواست شما
از ۵گانه تا المپیک
از ۵گانه تا المپیک

از ۵گانه تا المپیک


پس از اینکه ونگر از برگزاری فوتبال در المپیک انتقاد کرد و این مسابقات را "تورنمت غیر واقعی فوتبال" خواند و اعلام کرد از بازیکنانش برای رفتن به المپیک حمایت نخواهد کرد٬ آرون رمزی و آرسن ونگر جلسه ای با هم داشته اند.

رمزی که با قبول دعوت استیوارت پیرس برای پیوستن به تیم المپیک بریتانیا درخواست اتحادیه فوتبال ولز برای نپذیرفتن این درخواست رد کرده است٬ در باره جلسه اش با آرسن ونگر گفت:"ما جلسه ای داشتیم که در آن رئیس نظر خودش را مطرح کرد و من نظر خودم را.
"ولی المپیک شانسی است که تنها یک بار در زندگی برای شما وجود دارد بعلاوه اینکه این شانس را به شما میدهد تا در یک تورنمت بین المللی بازی کنید٬ تجربه ای که من آن را نداشته ام."

رمزی ۲۱ ساله با وجود اینکه در مدرسه اش عضو تیم ۵ گانه بوده (ورزشی متشکل از: شمشیربازی اپه، تیراندازی با تپانچه بادی، شنای آزاد ۲۰۰ متر، پرش با اسب نمایشی و دو صحرانوردی ۳ کیلومتر)٬ با توجه به روی آوردن به فوتبال٬ هرگز تصور نمیکرده روزی شانس حضور در المپیک را بدست آورد.

"در تمام طول عمرم المپیک ها را دنبال کرده ام ولی با وجود اینکه در مدرسه ورزش میکردم٬ هرگز رویایی برای حضور در المپیک نداشتم و هرگز فکر نمیکردم روزی در این مسابقات به میدان بروم زیرا معمولا تیمی تحت عنوان تیم فوتبال بریتانیا وجود نداشت. بنابراین بودن جزئی از این تیم و شاید برنده شدن مدال هیجان انگیز است."

آرسن ونگر پیشتر اعلام کرده بود فوتبال المپیک "مسابقات دو و میدانی است٬ نه فوتبال" و اتحادیه فوتبال ولز نیز مخالف تشکیل تیم بریتانیا بود و برای این مخالفت عضویت ولز و سایر اعضای بریتانیا در فیفا را ذکر میکرد. ولی آرون رمزی٬ کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز و هم وطن های او تریجح دادند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

"ما جلسه ای را به اتحادیه فوتبال ولز برگزار کردیم و آنها گفتند که این حضور به انتخاب خودتان بستگی دارد. آنها به روشنی اعلام کردند که چه احساسی به این تصمیم دارند ولی گفتند که تصمیم نهایی به ما بستگی دارد. ما به اندازه کافی بالغ هستیم که خودمان تصمیم بگیرم و اکنون نیز انیجا هستیم.
"تعداد بازیکنان ولزی در ترکیب این تیم نشان میدهد که در چند سال گذشته فوتبال ولز پیشرفت کرده است وتجربه حضور در یک ترونمت بین المللی قطعا میتواند برای ما مفید باشد."

آرسن ونگر نگران حضور بازیکنانش در المپیک بود ولی با توجه به حضور ولکات و چمبرلین در یورو٬ مصدومیت جک ویلشر و دعوت نشدن کیرون گیبس٬ تنها آرون رمزی به این تیم راه یافت.

رایان گیگز نیز که دیروز به عنوان کاپیتان تیم المپیک بریتانیا انتخاب شد٬ حرف های آرون رمزی در مورد فواید حضور بازیکنان ولزی در یک تورمنت بین المللی را تایید کرد:"امیدوارم بتوانم تجربه ای که دارم را منتقل کنم٬ برای من نیز این شانسی است برای حضور در یک تورنمت بین المللی٬ چیزی که پیش از این آن را نداشته ام٬ و حالا افتخار بزرگی است که کاپیتان این تیم هستم. من خوش شانس بوده ام که افتخارات زیادی را کسب کرده ام ولی شما هرگز تصور نمیکنید که مدال طلای المپیک را برنده شوید و داشتن این شانس در ۳۸ سالگی فوق العاده است و برای به دست آوردن این فرصت بلافاصله این شانس را پذیرفتم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : standard.co.uk
بازدید: ۷۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰