loading
در حال بررسی درخواست شما
فابیانسکی به دنبال فرصتی دوباره!
فابیانسکی به دنبال فرصتی دوباره!

فابیانسکی به دنبال فرصتی دوباره!

فابیانسکی 24 ساله از اینکه در دوران مصدومیت آلمونیا او نیز به دلیل مشکل زانو قادر به همراهی تیمش نبوده و نتوانسته به جای سنگربان اسپانیایی توپچی ها در دروازه بایستد، بسیار ناراحت است. در این دوران که آرسنال هر دو دروازه بان خود را در اختیار نداشت، ویتو مانونه ی ایتالیایی بود که قدم پیش نهاد و وظیفه ی سنگین حراست از دروازه را بر عهده گرفت. مانونه خوب بود! در بازی با فولهام در حد یک فوق ستاره ظاهر شد و در ادامه نیز امید یک دروازه بان خوب در آینده را به هواداران داد! اما فابیانسکی از این بابت که او نتوانسته این نقش را ایفا کند، افسوس می خورد و می گوید:
" زمانی که آلمونیا مصدوم بود، برای من هم زمان مناسبی نبود و می توانم بگویم اگر مصدوم نمی بودم، همه چیز متفاوت می بود ولی هم اکنون با آرامش به آن موضوع نگاه می کنم.
دو سال بسیار پر تجربه را سپری کردم و حتی مصدومیتم هم به من کمک کرد. در آن دوران بد، نکات مثبتی هم وجود داشت و راستش را بخواهید، متعجب بودم.
از آن دوران بسیار خوب استفاده کردم زیرا در زمان مصدومیتم بسیار نا امید بودم ولی سپس دیدگاهم نسبت به قضایا را عوض کردم و در پایان اینکار از من فرد بهتری ساخت."
فابیاسکی که سال پیش قراردادش را با باشگاه تمدید کرده،با اینکه معتقد است فرصت برای خود نمایی به سختی پیش می آید، ولی بودن در چنین باشگاهی بسیار خوشحال کننده است.
" بودن در چنین باشگاه بزرگی بسیار خوب است و من همچنان در حال پیشرفت هستم و این چیز خوبی است.
قراردادم را تمدید کردم و در اینجا احساس بسیار بسیار خوبی دارم. برایم مهم است که برای جایگاهی ثابت در تیم مبارزه کنم. به سختی تلاش می کنم تا به آنجا برسم و روزی که چنین اتفاقی بیوفتد ( دروازه بان ثابت شدن) قدر آن را به خوبی می دانم زیرا دیگر فرصت من فرا رسیده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysport.com
بازدید: ۴۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰