loading
در حال بررسی درخواست شما
آغاز تمرینات پیش فصل
آغاز تمرینات پیش فصل

آغاز تمرینات پیش فصل


روز دوشنبه این هفته اولین گروه بازیکنان آرسنال تمرینات آماده سازی خود برای فصل جدید را در لاندن کولنی آغاز کردند و دیروز تعداد بیشتری از بازیکنان در تمرینات شرکت کردند که به دویدن و کار با وزنه پرداختند.

از 26 بازیکی که در تمرینات دیروز شرکت کردند 13 بازیکن معتلق به تیم اصلی بودند که زیر نظر آرسن ونگر و کادر فنی - که استیو بولد و نیل بانفیلد نیز در آن حضور داشتند - به تمرینات پرداختند.

خبر مهم در مورد تمرینات بازگشت میکل آرتتا از مصدومیت بود که در اواخر فصل گذشته دچار مصدومیت شد اما در حال حاضر با آمادگی کامل به میادین بازگشته است، همچنین لوکاژ فابیانسکی که شایعاتی مبنی بر خروجش از آرسنال وجود دارد نیز با بازگشت از مصدومیت در تمرینات شرکت کرد.

آبو دیابی نیز با آمادگی کامل در تمرینات حضور داشت و ویتو مانونه با بازگشت از دوره قرضی در هال سیتی در تمرینات شرکت کرد،در حالی که توماس ورمالن که با خروج احتمالی رابین ونپرسی از آرسنال به نظر میرسد کاپیتان این تیم در فصل جدید خواهد بود در تمرینات حاضر شد، همچنین کارل جنکینسون، کیران گیبس، ژروینیو، مروان شاماک، آندره سانتوس، سباستین اسکیلاچی و یوهان ژورو دیگر نفرات حاضر در تمرین دیروز بودند ضمن اینکه فرانسس کوکلین با شماره 22 که شماره جدید پیراهنش در فصل جدید خواهد بود حضور یافت.

همچنین شاگردان تری برتون در تیم رزرو نیز خیلی زود تمرینات پیش فصل را همراه با نفرات تیم اصلی آغاز کردند که شامل دیمین مارتینز، دو جوان آینده دار و امید بخش باشگاه یعنی نیکو یناریس و ایگناسی میکل، چهار بازیکنی که از دوره قرضی بازگشته اند یعنی کایل بارتلی، کریگ ایستموند، هنری لنسبوری و سانچز وات که این تابستان در مورد آینده آن ها تصمیم گیری خواهد شد، کانر هندرسون که قسمت اعظم فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و امیدوار است مثل تابستان گذشته، در این تابستان نیز در برنامه تمرینات پیش فصل تیم اصلی قرار داشته باشد، توماس آیسفیلد که ژانویه از دورتموند به آرسنال ملحق شد، دنیل بواتنگ، جیمز شی، کایل ابیسیلیو و مارتین آنگا میشد.

از بین بازیکنان جوان تیم، چند غایب به خصوص در خط حمله وجود داشت؛ جوئل کمپبل به دومین دوره قرضی خود رفت، زاک آنسا به دلیل مصدومیت همچنان به دور از میادین است و بنیک آفوبه به همراه تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی زیر 19 ساله های اروپا حضور دارد. چاکس آنه که و ولینگتون سیلوا در سالن تمرینات مشغول بودند، ضمن اینکه انتظار میرود پدر بوتلهو و ساموئل گالیندو که فصل گذشته به طور قرضی در اسپانیا حضور داشتند به زودی به سایر نفرات ملحق شوند.

باکاری سانیا، جک ویلشر و امانوئل فریمپونگ به دلیل مصدومیت هنوز دور از میادین هستند، دنیلسون با تمدید قرارداد قرضی خود با سائوپائولو در این باشگاه باقی ماند و آرون رمزی و چو یونگ پارک در حال آماده سازی برای حضور در بازی های المپیک لندن هستند.

بازیکنانی که به همراه تیم های ملی خود در دور گروهی رقابت های یورو حذف شدند دوشنبه هفته آینده به تمرینات اضافه خواهند شد که شامل ویچک شزنی، آندری آرشاوین، نیکلاس بنتنر و رابین ونپرسی که در آستانه خروج از باشگاه قرار دارد میشود. تئو ولکات، الکس چمبرلین، لورن کوشلنی، توماس روزیسکی، اولیویه ژیرو، لوکاس پودولسکی و پر مرتساکر باید برای تور آسیایی آرسنال که 24 جولای یک بازی تدارکاتی مقابل منتخب مالزی انجام خواهد داد حاضر باشند.

همچنین الکس سانگ که تیم ملی کامرون را در مرحله مقدماتی جام جهانی همراهی میکند تا هفته آینده به تمرینات تیم خواهد پیوست. ریو و کارلوس ولا از دیگر غایبان تمرین دیروز بودند که احتمالا به زودی به تمرینات باز خواهند گشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenalyouth
بازدید: ۹۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰