loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال امیدوار به حفظ رابین
آرسنال امیدوار به حفظ رابین

آرسنال امیدوار به حفظ رابین



رابین ونپرسی هفته جاری باید به تمرینات تیم بازگردد و مذاکرات بر سر ماندن یا رفتن وی نیز همین هفته انجام خواهد شد، علیرغم بیانیه ای که او چندی پیش در سایت رسمی اش قرار داد آرسنالی ها امیدوار هستند که او کاری مثل وین رونی انجام دهد و در تیم بماند.

رابین ظرف چند روز آینده ملاقاتی رو در رو با ونگر خواهد داشت و یک منبع معتبر در باشگاه اعلام کرده آنها به تمدید قرارداد رابین خیلی خوشبین هستند.

مقامات آرسنال احساس می کنند بیانیه رابین یک بازی از کیس ووس مدیر برنامه های وی بوده که رابین قرارداد بهتری با آرسنال امضا کند، دقیقاً مشابه اتفاقی که برای وین رونی در سال 2010 رخ داد.

پس از اینکه مذاکرات رونی با باشگاه منچستر شکست خورد او بیانیه ای منتشر کرد و خواستار ترک اولدترافورد شد ولی در مذاکرات بعدی و با قراردادی خوب از نظر مالی قرارداد خود را تمدید کرد.

به هر حال آرسنال پیشنهاد قراردادی سه ساله با دستمزد هفتگی 130.000 پوند + 5 میلیون پوند برای وفادارای برای رابین آماده کرده است و اگر آرسنال در مذاکرات بر سر تمدید شکست بخورد ونگر اجازه فروش رابین را صادر خواهد کرد تا پول حاصل از فروش وی را صرف خرید بازیکنان جدید کند.

اگر چه هنوز مشخص نیست آرسنال بر سر تمدید قرارداد رابین موفق خواهد شد یا خیر ولی آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با ستاره خودشان قراردادی جدید امضا کنند.

ونپرسی می خواهد مطمئن شود باشگاه بازیکنان با کیفیتی جذب می کند و توانایی رقابت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Mail
بازدید: ۱,۵۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰