loading
در حال بررسی درخواست شما
میتواند فصل بزرگی باشد
میتواند فصل بزرگی باشد

میتواند فصل بزرگی باشد


دوست داری در آرسنال مربیگری کنی؟

فوق العاده است. فکر کنم اگر از هر بازیکن دیگری که قبلا در آرسنال بازی کرده این سوال را بپرسید دوست دارد که با بازیکنان فعلی که باشگاه در اختیار دارد کار کند. ولی میدانید که ما همین الان نیز کادر فنی فوق العاده ای داریم٬ بنابراین به عنوان یک بازیکن پیشین فکر میکنم که باید به آنها احترام بگذارید و اجازه بدهید که آنها کارشان را بکنند. آنها تمام وقتشان را صرف این مسئله میکنند و میدانید که برای چند سال است که ما هم کارهای دیگری در باشگاه انجام میدهیم. فکر میکنم که ما٬ بازیکنان پیشین تیم٬ جایگاهمان را میشناسیم و میدانیم که آرسن ونگر رئیس است و هر کسی را که دوست داشته باشد برای کار کردن با خودش انتخاب میکند.


کدام مهاجم فعلی بزرگترین مشکل را برای مدافعان ایجاد میکند؟

هر تیمی یک مهاجم مرکزی در سطح جهانی دارد. بنابراین شما همیشه مقابل بهترین بازیکنان بازی خواهید کرد. بنابراین کار مدافعان میانی سخت است و البته بعضی از نمایش های دفاعی آنی نیست که باید باشد. ولی باید این را بدانید که کیفیت بازیکنان فعلی و پیشرفت آنها بسیار بیشتر از گذشته است.


آرسنال چگونه میتواند تقویت شود؟

فکر میکنم که لازم باشد به مهاجمان تیمتان نگاه کنید. باید به گل های زیادی که ونپرسی به ثمر رسانده نگاه کنید و اینکه چه بازیکنان دیگری میتوانند این کار را در آن جلو انجام دهند. پس بدون شک اضافه کردن یک مهاجم مرکزی به تیم مناسب است.


چقدر امکان دارد که آرسنال فصل آینده جام برنده شود؟

فصل آینده میتواند فصل بزرگی برای آرسنال باشد. هر سال این حرف را میزنیم٬ ولی اکنون من واقعا این موضوع را باور دارم که بازیکنان بزرگی به تیم می آیند. با اضافه کردن تجربه به تیم٬ میتوانیم اولین قهرمانی را پس از ۷ سال ببینیم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenalinsider
بازدید: ۹۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰