loading
در حال بررسی درخواست شما
چیزهای زیادی از تیم ملی یاد گرفتم
چیزهای زیادی از تیم ملی یاد گرفتم

چیزهای زیادی از تیم ملی یاد گرفتم

الکس اوکسلِید چمبرلین می گوید بازی برای تیم ملی انگلستان در یورو 2012 تجربه ای فراموش نشدنی برایش بود و این موضوع او را برای حضور دوباره در این تیم مشتاق تر می کند.

بازیکن 18 ساله آرسنال از زمان پیوستنش در آگوست به این تیم رشد سریعی را پشت سر گذاشت و در اولین بازی های در لیگ برتر بسیار فوق العاده ظاهر شد.

او حضور در لیست نهایی تیم ملی انگلستان در مسابقات یورو را هدف گرفته بود ، جایی که در اولین بازی برابر فرانسه در ترکیب ابتدایی حضور داشت اما برابر سوئد و اکراین بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

او به دوربین اختصاصی سایت باشگاه Arsenalplayer گفت : " از هر دقیقه اش لذت بردم. این برای من شگفت انگیز بود. من راهی طولانی را از بازی های پیش فصل تابستان گذشته تا حضور همراه با انگلستان در یک تورنومنت بزرگ بین المللی پیموده ام.

" چیزهای زیادی را از رفتن به مسابقات یورو آموخته ام و این شما را برای حضور بیشتر در تیم ملی ترغیب می کند تا تلاش بیشتری انجام دهید.

" تورنومنت بعدی پیش رو ، جام جهانی 2014 برزیل است اما ابتدا باید تمرکز بر بروی کارم در آرسنال را در اولویت قرار دهم. و بعد از آن است که می توانم مربی تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهم."

چمبرلین این هفته همراه با تور تابستانی آرسنال به خاور دور سفر می کند و به شدت منتظر آن است.

او گفت: " نمی توانم برای برگشتن به تمرینات ، دیدن بقیه دوستانم و فوتبال بازی کردن صبر کنم.

" با رئیس و همچنین فیزیوتراپ تیم ، کالین صحبت کرده ام و آنها گفتند پنجشنبه می توانم به تمرینات برگردم. اما من از آنها پرسیدم آیا میتوانم زودتر برگردم؟ زیرا واقعا نمی توانم برای شروع دوباره و مبارزه در فصل جدید صبر کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۶
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰