loading
در حال بررسی درخواست شما
دغدغه پروفسور ،‌ ترس از نماندن ويلي ...
دغدغه پروفسور ،‌ ترس از نماندن ويلي ...

دغدغه پروفسور ،‌ ترس از نماندن ويلي ...

گالاس فصل گذشته مشكلات متعددي در رختكن با بازيكنان و مخصوصا حبيب كلوتوره داشت و ونگر تصديق ميكند كه نميداند او چگونه تنزل رتبه اي كه در باشگاه داشته را در اين فصل به خوبي سپري كرده و هماهنگي عالي با ورمائلن ايجاد كرده است !

پروفسور در اينباره ميگويد " در نوامبر فصل گذشته بود كه او كاپيتاني را از دست داد ، ولي در انتهاي فصل نمايش خيلي خوبي از خود نشان داد و من در برخي مقاطع فكر ميكردم او باشگاه را ترك خواهد كرد ولي او بالانس جديدي در تيم ايجاد كرد و دوباره به نقطه اتكايي در تيم ما تبديل شد . باقي ماندن بعد از اتفاقاتي كه افتاد واقعا تصميم سختيست و تاثيرات رواني بسياري دارد .

او پيشرفت كرد ، تمركز خودش را بدست آورد  و از ابتداي فصل جاري نمايش خيلي خوبي در كنار توماس ورمائلن داشته است . گالاس ابتداي شروع فوتبالش به عنوان مهاجم بوده و شما , الان نيز ميتوانيد تاثيرات آن را در وي ببينيد . نبايد فراموش كنيم كه تنها تجربه ي او نيست كه براي ما مهم است بلكه گلهاي مهمي كه او و توماس براي ما به ثمر ميرسانند حائز اهميت ميباشد . و باور دارم كه با برد تيم او نيز كاملا خوشحال ميشود . "

 

كاپيتان قبلي آرسنال كه هم اكنون كاملا به دور از حاشيه به سر ميبرد و يكي از بهترين زوج هاي حط دفاعي را همراه با ورمائلن ايجاد كرده است قرار دادش در تابستان به پايان ميرسد ، ولي مربي توپچي ها اميدوارست كه وي قراردادش را تمديد كند و ممكن است كه اين بار استثنايي قائل شود و به يك بازيكن بالاي 30 سال پيش نهاد بيش از 1 ساله بدهد .

آرسن ونگر اضافه ميكند "‌من نميخواهم در اين مقطع او را از دست بدهم ، من درباره ي باقي ماندن وي ديد مثبتي دارم ولي همانگونه كه ميدانيد وقتي قراردادش با ما تمام بشود او آزاد است كه با هر باشگاهي مذاكره كند "

 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۵
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.premierleague.com
بازدید: ۵۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰