loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهم رابین را نگه دارم
می خواهم رابین را نگه دارم

می خواهم رابین را نگه دارم


کاپیتان هلندی توپچی ها در بیانیه ای اعلام کرده بود قصد ندارد قرارداد خود را با آرسنال تمدید کند و در این مدت بحث های زیادی پیرامون آینده وی صورت گرفته است.

او به خاطر انجام تمرینات بدنسازی همراه با تیم به آسیا سفر نخواهد کرد، آرسن ونگر قبل از پرواز به آسیا اعلام کرد می خواهد کاپیتان تیمش را حفظ کند اما به شرایط واقع بینانه نگاه خواهد کرد.

"به نظر من ونپرسی یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و دوست دارم او را در تیم نگه دارم.

مثل همیشه کاری را خواهم کرد که به نفع باشگاه فوتبال آرسنال خواهد بود، که در حال حاضر شرایطی است که در آن هستیم، در حال حاضر چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد."

به هر حال شاید این روند بلا تکلیفی در شروع فصل توپچی ها تاثیر گذار باشد، همانطور که فصل گذشته این اتفاق افتاد و حالا ونگر تلاش می کند از تکرار این مساله جلوگیری کند.

" رابین فصل گذشته یک لیدر فوق العاده برای ما بود، اما همه می دانیم که برای سوم شدن چه قدر باید تلاش می کردیم چون در شروع فصل ضعیف کار کرده بودیم، چهار بازی از هفت بازی اول فصل را باخته بودیم و حالا این درس را گرفته ایم که به جای تمرکز روی نقل و انتقالات باید حواسمان را در بازیهای ابتدای فصل جمع کنیم.

اگر ترانسفر ها صورت بگیرد صورت گرفته، تا وقتی که در تیم هستید تمام توان خود را می گذارید و این تنها افتخاری است که به عنوان بازیکن یا مربی می توانید داشته باشید.

تا زمانی که در باشگاهی حضور دارید هر روز تمام تلاش خود را می کنید، اگر تیمتان عوض شود خب عوض شده، من متقاعد شده ام که رابین اینگونه است ، او هر روز کاملاً روی کارش متمرکز است، او عاشق فوتبال است، او عاشق این بازی است و تا وقتی که اینجاست همینگونه خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰