loading
در حال بررسی درخواست شما
حالا شماره یک رامیخواهم!
حالا شماره یک رامیخواهم!

حالا شماره یک رامیخواهم!

لحظاتی پس از امضای قرارداد با ارسنال با ویتو مانونه صحبت کردیم وی با امضای قراردادی بلند مدت سالهای اینده را درارسنال خواهد ماند.

ازاینکه سالهای اینده هم درارسنال خواهی بود چه احساسی داری؟
لحظه باشکوهی برای من بحساب میاد خوشحالم ازاینکه درباشگاه ارسنال به کارم ادامه میدم وامیددوارم روزی بتونم به اعتماد باشگاه  پاسخ بدم.
همیشه شایعاتی مطرح میشد درمورد اینکه تعدای از باشگاههای ایتالیایی به تو علاقه مندهستن بیشتر به ارسنال فکر میکردی یابه بقیه؟
بله همیشه به ارسنال فکر میکردم خوشحالم که باارسنال میمونم این جزئی از برنامه من بود وقتی به ارسنال اومد خیلی جوان بود اینجا رشد کردم درارسنال که یکی بزرگترین باشگاههای دنیا است.وحالا میخوام اینجا تبدیل به شماره یک بشم وبه تیم کمک کنم تا بتونه جامهای زیادی رو فتح بکنه.
تقریبا برای مدت چهارساله که اینجاهستی کمی راجع به روند روبه رشد خودت برامون بگو هم به عنوان بازیکن وهم به عنوان یک مرد؟!
ازوقتی اینجا اومدم پیشرفت زیادی کردم من سالهای رشد زندگی ام ورشد شخصی ام را اینجا گذرانده ام من به عنوان یک بازیکن ویک مرد پیشرفت کردم.من چیزهای زیادی از ااین تجربه ام با ارسنال یاد گرفتم وبسیار خخوشحالم که میتونم اینجا هر روز بهتر بشم وبیشتر رشدکنم.
تو دستاورد بزرگی داشتی این فصل وتونستی بازیهای خوبی برای تیم اصلی انجام بدی نظر خودت چیه؟
هرکدام از بازیها برای من بسیار عالی وگرانبها بودند.حض.رمن درتیم بسیار عالی بود چراکه ما دراون بازیها نباختیم این دستاورد بزرگی برای من بحساب میاد وحالا هم این شانس رو دارم تا به بازیکنان مربیان وهواداران وهمه نشون بدم که میتونم عملکرد بسیار بهتری نسبت به انچه دران نه بازی داشتم داشته باشم.
اگر ممکنه راجع به اهداف کوتاه مدتی که داری صحبت کن؟
هر روز که به زمین تمرین تیم میروم سعی میکنم به همه نشان دهم که بهترین هستم.این طبیعیه هردروازبانی این سعی وتللاش رو ازخودش نشون میدهمن وقت تلف نمیکنم من کارمیکنم تا چیزی بدست اورم من میدانم که زمان بامن است ومن بسیار جوان هستم بنابراین این بسیار خوبه که ارسنال ومربی تیم به من اعتقاد دارن سعی میکنم درکوتاه تریم زمان ممکن به دروازبان شماره یک تیم تبدیل بشم.
درمورد حضورت درتیم زیر21ساله های ایتالیا صحبت کن ایا درپیشرفت تو موثربوده؟
درماه مارس ودر مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا ددرمقابل مجارستان بازی بسیار مهمی داریم وباید دران پیروز شویم.من تمام سعی خودم را خواهم کرد تا به تیم کمک کنم ونشون بدم که میتونم درسطح ملی هم بازی کنم.بازیهای ملی کمی متفاوت است اما شما باید از فرصت استفاده کنید ونشان دهیدکه ازارسنال می ایید وباید چیزهایی را که درمسابقات وتمرینات اموختید بکاربگیرید.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۵
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰