loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی قراردادش را تمدید کرد
کوشلنی قراردادش را تمدید کرد

کوشلنی قراردادش را تمدید کرد

این مدافع 26 ساله پس از ورود از لیگ 1 فرانسه در سال 2010 به آرسنال یکی از با ثبات ترین بازیکنان آرسنال بوده است.او بیشترین تعداد حضور از ابتدای بازیها را در دو فصل گذشته با 85 بازی داشته است.

علاوه بر عملکرد دفاعی عالی،این بازیکن تیم ملی فرانسه در امر گلزنی نیز موفق بوده است.او گلهای مهمی برای آرسنال زده ،از جمله در بازی اخیر در برابر وست برومویچ که با گلی که او به ثمر رساند ،آرسنال جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست آورد.

کوشلنی به دلیل فرم خوبش در آرسنال به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شد و توانسته تا کنون 4 بازی ملی نیز انجام دهد.او در ماه گذشته توانست در بازی یک چهارم نهایی یورو مقابل اسپانیا 90 دقیقه در ترکیب فرانسه حضور داشته باشد.

ونگر در مورد کوشلنی میگوید:"لورن در دو فصل گذشته برای ما فوق العاده بوده است.شما در نظر داشته باشید او تا سال 2009 در لیگ 2 فرانسه بازی میکرد و در حال حاضر او در سطح بسیار بالا لیگ انگلیس بازی میکند."

"پیشرفتی که او از خود نشان داده است کاملا استثنایی بوده است.لورن یک بازیکن با کلاس بالاست ومن بسیار خوشحالم که او تصمیم گرفته در آینده نیز به باشگاه متعهد باشد."

لورن نیز میگوید:"من بسیار خوشحالم که با باشگاه به توافق رسیدم.من دوران فوق العاده ای در اینجا داشتم و در حال حاضر به آینده ای هیجان انگیز با آرسنال می اندیشم."

همه در باشگاه فوتبال آرسنال به آینده لورن نگاه میکنند تا او همکاری خودش را برای سالها با این باشگاه ادامه دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۳
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰