loading
در حال بررسی درخواست شما
توصیه های رئیس به اولسن
توصیه های رئیس به اولسن

توصیه های رئیس به اولسن


هافبک 17 ساله و سوئدی آرسنال تابستان جاری پس از سپری کردن یک سال موفق در تیم جوانان اولین قرارداد حرفه ای خود با آرسنال را امضا کرد.

او که در تورنمنت سه جانبه لیپر عضوی از تیم بود و چند دقیقه ای هم جلوی ساوتهمپتون بازی کرد می گوید او توصیه های ونگر را سر مشق کار خودش در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

"من با رئیس صحبت کردم و او چند نصیحت به من کرد.

او به من گفت کمتر به توپ ضربه بزن و با سرعت بیشتری بازی کن، بازی روز شنبه مقابل بورهام وود بازی خیلی سریعی نبود ولی بازی ساوتهمپتون سرعت بیشتری داشت.

به من گفته شد با تیم اصلی به ساوتهمپتون میروم و این تجربه ای عالی برای من بود.

من از همه هافبکهای تیم الگو می گیرم، بازیکنانی مثل آرتتا، کاکلن و روزیسکی، دوست دارم توپ را زیاد در اختیار داشته باشم، بیشتر از اینکه به عنوان هافبک پشت مهاجم بازی کنم ترجیح می دهم کمی عقبتر بازی کنم چون دوست دارم وقتی صاحب توپ می شوم تمام زمین جلوی دیدم باشد."

اولسن فصل گذشته 14 بار برای تیم زیر 18 سال آرسنال زیر نظر استیو بولد بازی کرد ولی در ادامه مصدومیت و بیماری ها اجازه بازی بیشتر به او نداد، حالا او به تیم رزرو راه پیدا کرده و به دنبال عملکردی درخشان زیر نظر تری برتون است.

"فصل گذشته برای تیم زر 18 سال بازی کردم و طبیعتاً این فصل هدفم این است که به بازیکن ثابت تیم رزرو تبدیل شوم، اما شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد.

تمرین با تیم اصلی خیلی خوب بوده است و شما همیشه با حضور کنار آنها بیشتر پیشرفت می کنید، همه اینها بستگی به عملکرد فصل آینده ام در تیم رزرو دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰