loading
در حال بررسی درخواست شما
مذاکرات با ولکات ادامه دارد
مذاکرات با ولکات ادامه دارد

مذاکرات با ولکات ادامه دارد


این بازیکن 23 ساله مانند رابین ونپرسی تنها یک فصل دیگر با آرسنال قرارداد دارد و می تواند در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند. لیورپول یکی از باشگاه های خواهان اوست اما آرسنال در حال مذاکره برای تمدید قراردادش است و این ملی پوش انگلیسی تاکید می کند هیچ نگرانی در این مورد ندارد.

" ما همیشه می خواستیم مذاکرات را تا پایان رقابت های یورو متوقف کنیم. همچنان به مذاکرات ادامه خواهیم داد تا ببینیم به کجا می رسیم."

ولکات در پاسخ به این سوال که آیا از شایعات انتقالش آشفته شده اضافه کرد: " نه به هیچ وجه، زیرا نظری در مورد دیگر باشگاه ها ندارم.

" من انسان صادقی هستم، دوست دارم کارم را ادامه دهم و بر آن مسلط شوم. باید روی پیش فصل بیش تر کار کنم و به هیچ وجه نمی خواهم تمرکزم بر هم بخورد.

" همچنین ویکلم با باشگاه مذاکرات را ادامه خواهد داد و زمانی که چیزی برای تصمیم گیری وجود داشته باشد من دخالت خواهم کرد."

ولکات هشتمین فصل خود در آرسنال را آغاز میکند و مصمم است تا جواب اعتمادی که آرسن ونگر به او کرده است را بدهد.

" سرمربی به بازیکنان جوان بسیار ایمان دارد. او آن ها را پرورش میدهد و هرکدام از آن ها به نظر می رسد با روشی که آرسنال فوتبال بازی میکند تطبیق میابند.

" اکنون این گام بعدی است که ما باید برداریم؛ همه میگویند ما تیم جوانی هستیم اما اکنون تجربه زیادی کسب کرده ایم - در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ( سال 2010 ) و مانند آن.

" بنابراین ما باید تلاش کنیم و به مردم ثابت کنیم که اشتباه میکنند و نشان دهیم که در واقع چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم و چه چیزهایی ساخته ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰