loading
در حال بررسی درخواست شما
گالاس بر لبه ي مصدوميت ...
گالاس بر لبه ي مصدوميت ...

گالاس بر لبه ي مصدوميت ...

بازيكن قلب دفاعيه آرسنال اين فصل برخي از بازي ها را با مصدوميت هاي كوچك شروع كرده و هميشه نگراني اين كه او نتواند بازي را كامل به اتمام برساند وجود داشته. گالاس و زوج وي در خط دفاعي تنها بازيكناني هستند كه در اين فصل در تمام بيست و دو بازي از ابتدا در بازي بوده اند و وي تمامي بازي ها را به پايان رسانده است .
با اين حال خود ونگر نيز مطمئن نيست كه  آيا كاپيتان سابق تيمش اين بازي ها را بدون مصدوميت هاي كوچك به پايان رسانده باشد و در مصاحبه بعد از بازي در مقابل استوك او توضيح داد كه چرا استراحت دادن به بازيكناني مثل گالاس از اهميت بالايي برخوردار ميباشد .

ونگر در اين باره ميگويد "‌ در ليگ برتر شما بايد از تركيب چرخشي استفاده كنيد ، زيرا نميتوانيد تمام فصل را با همان يازده بازيكن به پايان برسانيد . گالاس تمام بازي هاي اين فصل را براي ما بازي كرده و وقتي شما در روال بازي كردن قرار ميگيريد برد تيم اعتماد به نفس بازيكنان را نيز زياد ميكند . خوشبختانه او تا به حال از مصدوميت به دور بوده است اما به ناچار ما برخي اوقات تا آخرين توانش از او استفاده كرده ايم در حالي كه مصدوميت هاي كوچك داشته و ما نميداستيم آيا نود دقيقه را به پايان ميرساند يا نه "


گالاس بازي مقابل استوك را استراحت كرده است اما با اين حال اين نگراني وجود دارد كه در هفته هاي جاري و بسيار سخت پيش رويه توپچيها او نتواند نود دقيقه را به اتمام برساند . اما همه از قدرت بالاي روحي و بار مسدئوليتي كه او در خط دفاع دارد با خبريم و با توجه به شناختي كه از وي داريم بعيد به نظر ميرسد در اين هفته هاي سخت توماس ورمائلن و تيم را به علت مصدوميت هاي كوچك تنها بگذارد 


لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۶
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۴۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰