loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی خواستار ماندن رابین
کوشلنی خواستار ماندن رابین

کوشلنی خواستار ماندن رابین


آخرین جامی که تیم آرسن ونگر فتح کرد به فینال جام حذفی مقابل منچستر یونایتد در سال 2005 برمیگردد که بعد از تساوی بدون گل در وقت های معمول و اضافی آرسنال موفق شد به عنوان نخستین تیمی که در ضربات پنالتی جام حذفی را فتح کرده است تبدیل شود و کوشلنی اطمینان دارد که ونپرسی میتواند در کنار ژیرو خرید جدید توپچی ها، آرسنال را به سوی کسب افتخارات پیش ببرد.

این بازیکن فرانسوی در گفت و گو با RMC اظهار داشت: " ونپرسی و ژیرو می توانند کنار یکدیگر بازی کنند. ونپرسی یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. همه ما می خواهیم او بماند و برای کسب عناوین به آرسنال کمک کند."

ونپرسی تنها یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و پس از اینکه اعلام کرد قصد تمدید قراردادش را ندارد گمانه ها زنی های زیادی در مورد آینده او به وجود آمده است.

اما با وجود این شکست، کوشلنی کاملا پشت رئیس ایستاده است و معتقد است آرسنال مکان مناسبی برای پیشرفت مهاجم سابق مونپلیه است.

" من به آرسن ونگر ایمان دارم و و متعهدم شده ام که با او ادامه دهم.

" ژیرو میخواست اطلاعاتی درمورد آرسنال داشته باشد، من نیز کارم را انجام دادم و به او گفتم آرسنال باشگاهی است که هرآنچه او برای پیشرفت کردن نیاز داشته باشد در آن موجود است.

" در مورد ورزشگاه، مرکز تمرینی و یا جو کنونی موجود در باشگاه. به او اینکه درمورد باشگاه چه فکر میکنم را گفتم و این موضوع نتیجه کار را مشخص کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com/en
بازدید: ۶۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰