loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین را درک نمی کنم
رابین را درک نمی کنم

رابین را درک نمی کنم


پس از اینکه هر سال بازیکنان کلیدی آرسنال از تیم جدا شده اند به نظر می رسد امسال توپچی ها خودشان را آماده کرده اند تا با حفظ ونپرسی به هواداران بگویند دیگر حاضر به از دست دادن ستاره های خود نیستند.

منچستر سیتی ، منچستر یونایتد و یوونتوس خواهان کاپیتان هلندی آرسنال هستند و به نظر می رسد آرسنال مبلغ 30 میلیون پوند برای او درخواست کرده است، در حالی که پیشنهاد منچستر برای جذب رابین کمتر از 10 میلیون پوند بوده است.

آرسنال می داند حتی اگر او را تا ژانویه در تیم حفظ کند باز هم مشتریانی هستند که به مهاجمی سطح بالا مثل رابین نیاز داشته باشند و پول خوبی بابت وی بدهند.

پس از جدایی فابرگاس و نصری در تابستان گذشته سیاستهای باشگاه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت ولی به نظر می رسد حالا آرسنال می خواهد این پیام را بدهد که دوران فروش ستارگان به پایان رسیده، آنها شاید با نگه داشتن ونپرسی 28 ساله برای شش ماه دیگر بتوانند او را متقاعد کنند که می توانند برای قهرمانی رقابت کنند.

به نظر نمی رسد تا قبل از بازگشت آرسنال از تور آسیا اتفاق خاصی در مورد رابین رخ دهد، به گفته ونگر او به خاطر انجام تمرینات بدنسازی در لندن مانده است.

شب گذشته پیتر هیلوود رئیس باشگاه آرسنال در مصاحبه ای در مورد شرایط ونپرسی گفت:

"او بازیکنی کلاس بالاست و ما نمی خواهیم او را از دست بدهیم.

اگر او روی جدایی اصرار داشته باشد آن وقت به خودش مربوط است، از دست دادن او در برنامه های ما نیست.

اگر بخواهم رو راست باشم باید بگویم اصلاً نمی توانم او را درک کنم، تابستان گذشته سسک فابرگاس را درک کردم چون می خواست به بارسلونا خانه خودش بازگردد، دلم برای او سوخت!

اما فکر می کردم رابین از بودن در آرسنال راضی است، مخصوصاً بعد از فصل درخشانی که با ما داشت."

رابین سال گذشته 37 گل برای آرسنال زد و جایزه بهترین بازیکن فصل را هم از آن خود کرد، با این حال او چند هفته پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود قرارداد خود را با آرسنال تمدید نخواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰