loading
در حال بررسی درخواست شما
باید بیشتر تلاش کنم
باید بیشتر تلاش کنم

باید بیشتر تلاش کنم



فکر کردن به اینکه یک فوتبالیست جوان طی 12 ماه گذشته تا این میزان پیشرفت کرده دشوار است. چمبرلین پس از اینکه در تابستان گذشته به آرسنال پیوست موفق شد جایگاه خود در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و حتی جام ملت های اروپا را به دست آورد.

عملکرد خوب او حتی باعث شد در ترکیب ثابت انگلستان نیز قرار گیرد اما این مهاجم میداند که نمی توان به راحتی در رقابت شدید برای به دست اوردن جایگاه ها در تیم آرسن ونگر آسوده خاطر بود.

چمبرلین میگوید: " میدانم که باید گام به گام پیش روم و اولین هدف این است که اطمینان ایجاد کنم برای آغاز فصل کاملا آماده ام و این بهترین شانس برای به دست آوردن جایگاه در تیم است.

" میدانم که آن آسان نخواهد بود.خریدهای جدید واقعا خوب هستند درحالی که اینجا دارای استعدادهای خوبی نیز هستیم بنابراین اگر میخواهم موفق به رسیدن به ترکیب اصلی شوم باید تلاش کنم و در اینجا بمانم.

" به عنوان یک بازیکن هجومی باید بیشتر گل بزنم و بیشتر گل سازی کنم و این باعث پیروزی در بازی ها میشود و مردم به آن توجه میکنند. من همواره سبک خودم را پیاده میکنم که آن مورد توجه قرار دادن مردم و تلاش برای تبدیل شدن به بازیکنی هیجان انگیز برای تماشاگران است."

چمبرلین سه روز قبل از شروع لیگ برتر 19 ساله میشود اما با این وجود به چیزهای زیادی دست یافته است و معتقد است اعتماد به نفسش دلیل رسیدن به برخی از این موفقیت هاست.

" باید اعتماد به نفس داشته باشید وگرنه به چیزی دست پیدا نخواهید کرد. اگر خود را باور نداشته باشید کس دیگری نیز شما را باور نمیکند، اما در عین حال باید متواضع رفتار کنید. باید بدانید که لیگ بسیار دشوار است و نمی توان در هر زمان پای خود را از روی گاز برداشت.

" در یک لحظه کوتاه، آن میتواند از خوب به بد تبدیل شود. باید اطمینان حاصل کنید که این اتفاق رخ نمی دهد، بنابراین باید هر جلسه تمرین و هر بازی را به این روش نزدیک تر کرد. این چیزی است که من انجام خواهم داد. بدون توجه به کار دیگران سرم را پایین می اندازم و به کار خودم می پردازم."

به اوکسلید چمبرلین بیندیشید و حرکات سریع او را به یاد بیاورید، حرکاتی شجاعانه از میان مدافعین حریف از بازیکنی که باعث میشود اتفاقات رخ دهد. این بازیکن 18 ساله از داشتن شهرت تغییر روند بازی خوشحال است اما میداند که به عنوان یک هافبک مدرن باید روی مهارت های اولیه بیشتر کار کند.

" هموازه خطاها و اشتباهات زیادی وجود دارد که او ( آرسن ونگر ) آن ها را به من گوشزد میکند. او میخواهد اشتباهات ریز موجود در بازی من را برطرف کند تا به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

" فکر میکنم برای اینکه به بازیکن بهتری تبدیل شوم باید روی کارهای دفاعی بهتر شوم. به گرمی و با آغوش باز از آن استقبال میکنم. این موضوع ( دفاع کردن ) ویژگی طبیعی بازی من نیست اما این به همان میزان اهمیت دارد، به خصوص زمانی که شما به همراه تیمی در لیگی مانند لیگ برتر بازی میکنید.

" بنابراین من باید روی کارهای دفاعی بیشتر تلاش کنم و فکر میکنم باید در آن بهتر شوم. این هدف اصلی من است و ارسال های بیشتر، شوت های بیشتر و گل های بیشتر. شما میدانید که من تقریبا هنوز بازیکن جدیدی در آرسنال هستم و هنوز در حال آموختن روش آرسنال هستم و همچنین روی آن تمرکز خواهم کرد. من واقعا مشتاقانه منتظر آغاز فصل هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰