loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : می خواهيم نبرد خوبی با سيتی داشته باشيم
ونگر : می خواهيم نبرد خوبی با سيتی داشته باشيم

ونگر : می خواهيم نبرد خوبی با سيتی داشته باشيم



آرسنال پس از پيروزی 2-1 خود در مقابل مالزی ، در دومين ديدار تداركاتی خود در تور آسيا و در ورزشگاه آشيانه پرنده به مصاف منچستر سيتی خواهد رفت. آرسن ونگر روی هم رفته از عملكرد شاگردانش در بازی گذشته رضايت داشت اما وی اميدوار است كه آنها بتوانند در اين بازی با سرعت بالاتری بازی كنند.

" بازی بزرگی است. دوباره بازی پرفشاری‌ خواهد بود و من اميدوارم كه بتوانيم برای يك ساعت با سرعت بالایی بازی كنيم - اين هدفی است كه در اين بازی داريم.

" می خواهيم نبرد خوبی با منچستر سيتی داشته باشيم. در مالزی بازيكنان جوان را به ميدان فرستاديم ، مطمئنا آنها دوباره بازی خواهند كرد اما برای بازی امروز تعداد كمی از آنها بازی خواهند كرد چرا كه اكنون در حال آماده شدن برای شروع فصل هستيم.

" امروز بازيكنانی به ميدان خواهند رفت كه در ليگ برتر بازی‌ می كنند."

گزارشات هواشناسی از بجنيگ حكايت از آن دارد كه احتمالا بازی زير باران شديدی انجام خواهد شد. آرسن ونگر اميدوار است وضعيت هوا به گونه ای باشد كه هوادارانی كه در ورزشگاه آشيانه پرنده به تماشای بازی خواهند نشست اذيت نشوند.

" اميدوارم كه هوا خوب باشد ،‌ نگرانی من خيلی به خاطر بازيكنان نيست ،‌ بيشتر به خاطر هوادارانی هست كه در سكوها هستند. اگر بارانی مشابه آنچه كه سال گذشته در هانگ ژو آمد بيايد مشخص است كه هواداران اذيت خواهند شد.

" اين يك بازی پر شور انگليسی در چين است. زمانی كه منچستر سيتی در مقابل آرسنال قرار می گيرد همواره شور و حرارت زيادی در بازی حاكم است و خواسته ما اين است كه اين شور و اشتياق را با هواداران به اشتراك بگذاريم.

" اميدوارم كيفيت زمين خوب باشد و هوا نيز برای‌ هواداران خوب باشد."

ظاهرا آرسن ونگر قصد دارد تركيب قدرتمندی را در مقابل منچستر سيتی روانه ميدان كند اما او همچنين مايل است تا چيز های بيشتری را در مورد بازيكنان جوانش بداند.

" اين تور فرصت خوبی برای من است تا به صورت روزانه ببنيم رفتار و نگرش آنها چگونه است. شما می‌توانيد ببنيد كه آنها در نگرش خود تا چه اندازه ميل به پيروزی دارند و به لحاظ روانی تا چه اندازه برای برنده شدن آماده اند.

" در مجموع من در اين بازی ها می توانم به پتانسيل آنها پی ببرم و بفهمم كه آنها تا چه اندازه می‌توانند خود را با سرعت بازی و فشارها وفق دهند ، كه اين برای من بسيار جالب توجه است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰