loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقاد ونگر از باشگاه های ثروتمند
انتقاد ونگر از باشگاه های ثروتمند

انتقاد ونگر از باشگاه های ثروتمند


ونگر می گوید آرسنال علیرغم درآمد خوبی که از بلیط فروشی کسب می کند قادر نیست از نظر مالی با باشگاه هایی مثل چلسی و منچستر سیتی رقابت کند.

اگر سانتی کازورلا با 16 میلیون پوند به آرسنال بپیوندد مجموع خریدهای آرسنال در این فصل 39 میلیون پوند خواهد بود، ونگر از این انتقال مطمئن است.

مرد فرانسوی توپچی ها در مورد وضعیت مالی موجود گفت:

"ما خودمان را در شرایط ویژه ای می بینیم چون درآمد خوبی داریم، اما در مجموع باشگاه ثروتمندی نیستیم چون منابع نا محدودی نداریم.

باشگاه هایی مثل پاریس سن ژرمن، چلسی و منچستر سیتی می توانند با استفاده از منابع نا محدودشان بازیکن بخرند ولی در نهایت این کار به ضرر فوتبال است.

به وضعیت نقل و انتقالات از ابتدای تابستان نگاه کنید، پاریس سن ژرمن با استفاده از پولهایی که دارد خریدهای بزرگی انجام می دهد، فقط همین، همیشه در این مورد حرف زده ام، فکر نمی کنم مساله جدیدی باشد.

اروپا در حال حاضر مثل تایتانیک در حال غرق شدن است ولی انگار در فوتبال کسی با این مساله کاری ندارد.

در حالی که الان باید بیشتر از همیشه باشگاه را در مسیری درست و با روشی سخت گیرانه اداره کنیم چون به نظر می رسد تمام اروپا دچار مشکل مالی شده است، و اگر این مساله در فوتبال تاثیر نگذارد باعث تعجب من خواهد شد.

اگر به میزان بدهی ها در فوتبال اروپا نگاه کنید می بینید که رقم بسیار قابل توجهی است و ما باید در قبال این بدهی ها مسئول باشیم، باید جاه طلب باشیم ولی از طرف دیگر باید مطمئن شویم از نظر مالی به مشکل نخواهیم خورد.

دستمزدهای بالا در بعضی باشگاه ها کار را برای ما سخت کرده است و طبیعی است که بازیکنان ما دستمزد خودشان را با دیگر باشگاه ها مقایسه کنند."

ونگر در مورد اینکه ایا قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان چیزی را در انگلستان تغییر خواهد داد یا خیر گفت:

"نمی دانم چگونه باعث تغییر خواهد شد، شاید اشتهای آبراموویچ دوباره بیشتر شود.

هر وقت تیمی از لیگ برتر قهرمان اروپا می شود من به این مساله افتخار می کنم.

این امر نشان دهنده رقابت در لیگ برتر است چون چلسی تیم پنجم لیگ بود که این نشان دهنده قدرت واقعی این تیم است، این مساله بیش از اینکه به قهرمانی اروپا مربوط شود به رتبه شما در لیگ باز می گردد و این نشان می دهد لیگ برتر چه قدر خوب است."

ونگر در این هفته با رابین ونپرسی و تئو ولکات در مورد آینده شان مذاکره خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Sun
بازدید: ۱,۴۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰