loading
در حال بررسی درخواست شما
دیابی، بی قرار برای بازی با میکل
دیابی، بی قرار برای بازی با میکل

دیابی، بی قرار برای بازی با میکل

در حالی که آرتتا در اولین فصل حضورش در شمال لندن نمایشی خیره کننده از خود به جا گذاشت دیابی در بیشتر اوقات فصل گذشته با مصدومیت کلنجار می رفت.

اما دیابی معتقد است زوج او و آرتتا می توانند گروه مستحکمی در خط میانی سه نفره ی آرسنال تشکیل دهند.

"میکل بازیکن بزرگی است. و او در فصل گذشته نشان داد که در تیم ما تا چه اندازه بازیکن مهمی است. بی صبرانه منتظرم تا با او همبازی شوم"

"شخصا ترجیح می دهم با سه هافبک بازی کنیم چون در این صورت من می توانم هم جلو بروم و هم در دفاع شرکت کنم و گمان می کنم چنین پستی بیشتر از سایر پستها مناسب من است"

"البته در خط میانی اکنون تفاوت وجود دارد زیرا همه ی ما از هم متفاوتیم. مهم ترین چیز این است که ویژگی های فردی مان را درون تیم ببریم تا آن را بهبود بخشیم. اگر بتوانیم ترکیبی از ویژگی های تک تکمان را در زمین داشته باشیم اتفاق فوق العاده ای خواهد بود"

دیابی در فصل گذشته در تمام رقابت ها فقط پنج بار به عنوان بازیکن ذخیره برای آرسنال بازی کرد اما او می گوید اوضاع در فصل جدید متفاوت خواهد بود.

"قبل از چیز این مسئله از نظر فیزیکی روی شما تاثیر می گذارد زیرا نمی توانید بازی کنید. می توانم بگویم از نظر ذهنی هم به همان اندازه موثر است زیرا این اتفاق دشواری است"

"تنها چیزی که ما دوست داریم فوتبال بازی کردن است و دیدن اینکه هم تیمی هایتان آخر هر هفته بازی می کنند در حالی که شما روی نیمکت هستید خیلی سخت است"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰