loading
در حال بررسی درخواست شما
گازيديس به عضويت اتحاديه فوتبال انگليس در آمد!
گازيديس به عضويت اتحاديه فوتبال انگليس در آمد!

گازيديس به عضويت اتحاديه فوتبال انگليس در آمد!



ايوان گازيديس در آستانه شروع فصل 2012/13 به عضويت هيئت مديره فوتبال حرفه ای (PGB) اتحاديه فوتبال انگلستان و همچنين شورای اين اتحاديه در آمد. اين دو پست كليدی و مهم بدين معناست كه گازيديس در فرآيند تصميم گيری در مورد بازی ها و همچنين اثر گذاری برای پيشرفت اين ورزش از سطوح پايه تا سطوح بالاتر ايفای نقش خواهد كرد.


گازيديس كه يكی از 4 عضو منصوب شده ليگ برتر برای‌ PGB است نقش كليدی را در حمايت و مشورت دادن به هيئت مديره اتحاديه در رابطه با مسائل مربوط به فوتبال حرفه ای خواهد داشت. اين كميته وظايف گسترده ای را از جمله مديريت و برگزاری جام حذفی ، انتصابات تيم ملی فوتبال انگليس و همچنين برقراری رابطه اتحاديه فوتبال انگليس با فيفا و يوفا را به عهده دارد.

گازيديس همچنين يكی از هشت نماينده تيم های ليگ برتری در شورای اتحاديه برای فصل 2012/13 شد. اين بخش به تازگی رای خود را در مورد حمايت از بازنگری در توسعه فوتبال جوانان داد كه طی آن رقابت های كوچكی از فوتبال ايجاد خواهد شد كه بازيكنان زير دوازده سال ملزم به حضور در آن هستند و اين كار از فصل 2014/15 اجرایی خواهد شد.

گازيديس در كنار مسئوليت های جديدش ، به كار خود در بخش های مديريتی مهمی كه در حال حاضر در آنها نيز عضويت دارد ادامه خواهد داد. اين بخش ها عبارتند از بخش حل اختلافات فيفا ، انجمن باشگاه های اروپا كه در آنجا رئيس هيئت حقوقی است و همچنين عضويت در گروه اجرایی ليگ برتر كه وظيفه شناسایی بازيكنان نخبه را به عهده دارد.

گازيديس در رابطه با مسئوليت های جديدش گفت:

" بسيار خوشحالم كه به عضويت چنين بخش های‌ مهمی از فوتبال در آمده ام. اين انتصابات بدين معناست كه آرسنال در بسياری از بحث های‌ كليدی فوتبال چه در انگلستان و چه در اروپا نماينده ای خواهد داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰