loading
در حال بررسی درخواست شما
این سن مناسبی برای انتقال است
این سن مناسبی برای انتقال است

این سن مناسبی برای انتقال است


این بازیکن 27 ساله در تمام دوران حرفه ایش در اسپانیا حضور داشته است اما از چالشی که در مورد آزمونش در لیگ برتر به دست آورده هیجان زده است.

کازورلا در سال 2007 به عنوان بهترین بازیکن اسپانیا انتخاب شد و اکنون امیدوار است تا همان فرم را برای باشگاه جدیدش تکرار کند.

کازورلا میگوید: " این آخرین شانس من بود؛ زیرا فکر میکنم پیوستن به یک باشگاه بزرگ، لحظه ای ایده آل است. شما هنوز هم باید چیزهای زیادی فرا بگیرید اما چیزهای زیادی نیز برای ارائه دادن وجود دارد.این لحظه مهمی در دوران حرفه ای من است. فکر میکنم این سن مناسبی است و امیدوارم بتوانم از این فرصت به خوبی استفاده کنم.

" یکی از آروزهای همیشگی، بازی کردن برای یک تیم بزرگ است و اکنون من قصد دارم از این شانس استفاده کنم. همه به من گفته اند که تفاوت هایی بین باشگاه های سابقم و آرسنال خواهم دید.

" با توجه به نوع رفتار و برخورد آن ها و همچنین امکانات و تمام چیزهایی که اطراف باشگاه وجود دارد احساس میکنید این یک باشگاه بزرگ است. من بسیار خوش شانسم که این شانس را دارم."

کازولا نمی خواهد هدف خاصی در فصل جدید تنظیم کند اما باور دارد در لیگ برتر به پیشرفت کردن ادامه خواهد داد.

" شما همیشه میخواهید بهتر شوید. من فصل گذشته 9 گل در لالیگا به ثمر رساندم، بنابراین میخواهم آن را بهبود ببخشم. انجام این کار همواره مثبت است اما روند فصل جدید را خواهیم دید. امیدوارم برای کمک به تیم گل های زیادی به ثمر برسانم و فصل خوبی داشته باشیم. این چیزی که همه میخواهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰