loading
در حال بررسی درخواست شما
مقابل استوک بی تجربه نبودیم
مقابل استوک بی تجربه نبودیم

مقابل استوک بی تجربه نبودیم



آرسنال بعد از اینکه در دور چهارم جام حذفی از این رقابت ها کنار رفت،نوک پیکان انتقادها بسوی ونگر نشانه رفت.دلیل اکثر انتقادها برمی گشت به اینکه چرا ونگر به بسیاری از بازیکنان کلیدی خود استراحت داده است بطوریکه در ترکیب آغازین آرسنال هفت بازیکن 21 ساله و کمتر از آن وجود داشت.
هر چند ونگر قبول دارد که در انتخاب ترکیب بازی روز یکشنبه مقابل استوک سیتی،به چهار بازی سخت پیش رو مقابل تیم های استون ویلا،منچستر یونایتد،چلسی و لیورپول توجه داشته است ولی این موضوع را که بازیکنانش بی تجربه بوده اند را رد می کند و عقیده دارد آنها تجربه چندین بازی بزرگ را در کارنامه خود داشته اند.
ونگر در اینباره گفت:
"احساس نمی کنم آنطور محتاطانه عمل کرده باشم که مردم در روز یکشنبه می گفتند.بسیاری از مردم من را به خاطر انتخاب تیمی بی تجربه،مورد سرزنش قرار دادند.فرانسس کوکوئلین و جی امانوئل توماس بی تجربه بودند ولی بقیه تا حد بسیار خوبی با تجربه بودند.
آنها فقط دو نفر از یازده نفری بودند که شامل سول کمپبل،میکائیل سیلوستره،آرماند ترائوره و لوکاژ فابیانسکی هم می شد،آنها بازی های زیادی را برای ما بازی کرده اند.
سسک فابرگاس،،کارلوس ولا و تئو والکات نیز همچنین،این تیمی نبود که بی تجربه باشد.اما البته که من در آن موقع  به چهار بازی لیگ هم فکر میکردم".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰