loading
در حال بررسی درخواست شما
تصمیمم طبیعی بود..
تصمیمم طبیعی بود..

تصمیمم طبیعی بود..




لورن کوشلنی می گوید در آرسنال همه چیز برای خوشحال بودن او محیاست و باور دارد که تیم می تواند امسال برای قهرمانی در لیگ بجنگد.

مدافع میانی خونسرد آرسنال سال گذشته را به عنوان دومین فصل حضورش در جمع توپچی ها فوق العاده سپری کرد و با دعوت شدن به تیم ملی فرانسه برای یورو 2012 پاداش بازی های خوبش را گرفت.

این بازیکن 26 ساله ماه گذشته قرارداد بلند مدت جدیدی را با باشگاه به امضا رساند و معتقد است تصمیم گیری در مورد تمدید قراردادش امری بسیار ساده بود.


کوشلنی به آرسنال پلیر گفت : " اینجا خوشحالم ، برای یک تیم بزرگ بازی میکنم. در زمین مسابقه بسیار خوشحالم و خانواده ام نیز اینجا راحتند بنابراین نمی خواهم باشگاه را ترک کنم.

" این اولین باشگاهی است که بیش از 2 سال در آن مانده ام. می خواهم بمانم چراکه هرچیزی را که برای خوشحال بودن در یک باشگاه نیاز است اینجا در اختیار دارم.

" تمام کسانی را که در این باشگاه کار می کنند دوست دارم. هواداران را دوست دارم. از اینکه برای آرسن ونگر بازی میکنم بسیار خوشحالم و هم تیمی های خوبی دارم بنابراین تصمیمی که برای ماندن گرفتم طبیعی بود."

کوشلنی در مورد فصل جدید خوشبین است و معتقد است تیم از تجربیات سال گذشته درس هایی کلیدی را آموخته است.

او گفت: " اگر شروع خوبی داشته باشیم می توانیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم. دیدیم که در ابتدای فصل گذشته مشکلاتی داشتیم اما پس از آن شما آرسنال واقعی را دیدید.

" باید با هم کار کنید ، با هم ببرید و به هم تیمی هایتان کمک کنید و اگر شروع فصل خوبی داشته باشیم می توانیم کارهایی را در لیگ انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۵
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰