loading
در حال بررسی درخواست شما
سالی طوفانی برایم بود
سالی طوفانی برایم بود

سالی طوفانی برایم بود


این بازیکن 19 ساله در ماه ژانویه مقابل منچستر یونایتد برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد بسیار خوبش او را در بین کاندیدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان فصل قرار داد و باعث راهیابیش به تیم ملی نیز شد.

چمبرلین مصمم است تا این شروع هیجان انگیز در دوران حرفه ایش در آرسنال را گسترش دهد و هدف بعدی او بهبود حایگاهش در ورزشگاه امارات و انجام بازی های منظم در ترکیب اصلی است.

چمبرلین می گوید: " فصلی طوفانی برایم بود، همانگونه که افراد زیادی به این موضوع اشاره کرده اند و زمانی که کسی به من یادآوری می کند یک سال را در اینجا گذرانده ام واقعا در افکارم غرق می شوم. واقعا همه چیز خیلی سریع پیش رفت و مثل این می ماند که دیروز بود که به باشگاه پیوستم.

" وقتی به عقب نگاه می کنم که به عنوان یک تیم چه چیزی را انجام داده ایم و چیزهایی که به آن دست یافته ام و چیزهایی که یاد گرفته ام، این سال را نمی توانم فراموش کنم. فکر میکنم این با موفقیت انجام شده، من چیزهای زیادی فرا گرفته ام. می دانم اشتباهاتی داشته ام اما از آن ها نیز چیزهایی یاد گرفته ام.

" این یک شروع درخشان برای دوره حرفه ای من در آرسنال بود اما این تنها بخش کوچکی از آن است و امیدوارم در صورت امکان برای بهتر و بهتر شدن روزی چیزی که انجام داده ام پیشرفت زیادی کنم."

اکسلید چمبرلین پس از نخستین حضورش در ترکیب اصلی موفق شد در سال جدید به طور منظم بازی کند و 26 بار برای آرسنال به میدان رفت اما او از تجاربش چه چیزی به دست آورده است؟

" فکر می کنم اصلی ترین چیز، بلوغ بوده است. برای بسیار از بچه هایی که از آکادمی آمده اند، به ویژه کسانی که در آرسنال و ساوتهمپتون حضور داشته اند، شما طوری پرورش داده می شوید که کیفیت فنی داشته باشید و خود را در کالبد یک بازیکن قرار دهید.

" فکر می کنم زمانی که جوان تر هستید کیفیت های اصلی خود را به دست آورید اما فقط آمدن به باشگاهی مانند آرسنال و تمرین کردن با بازیکنانی من تمرین می کنم شما را به عنوان یک بازیکن بالغ تر می سازد.

" من همواره به توانایی خود اطمینان داشته اما باید بتوانم آمادگی ام را در میدان حفظ کنم. من واقعا یک یادگیرنده سریع هستم و به مردم و چیزی که انجام می دهند نگاه می کنم. سپس آن را در بازی خودم به کار می گیرم و روشم را روی آن قرار می دهم.

" اگر همینطور به یادگیری ادامه دهم می توانم امیدوار باشم که به عنوان یک بازیکن پیشرفت و بهبود داشته باشم. فکر می کنم بلوغ اصلی ترین چیزی است که درمورد آن بهبود یافته ام و این تنها تجربه حضور در داخل و اطراف یک باشگاه فوتبال به دست آمده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰