loading
در حال بررسی درخواست شما
اجازه ندادند بازی خود را ارائه دهیم!
اجازه ندادند بازی خود را ارائه دهیم!

اجازه ندادند بازی خود را ارائه دهیم!

در مورد بازیکنانی که به دلیل مصدومیت تعویض شدند

در مورد ورمالن، نمی دانیم. او را اسکن خواهیم کرد. او با عصا راه می رود و مصدومیت نازک نی دارد!!! باید فردا بررسی کنیم که ببینیم آیا مشکل اعصاب است یا شکسته شکستگی استخوان. ادواردو مشکل همسترینگ کوچکی دارد ولی به بازی با منچستر یونایتد نخواهد رسید.


در مورد تساوی 0-0

معتقدم به این خاطر 2 امتیاز از دست دادیم که موقعیت های مسلمی داشتیم ولی از سوی دیگر، بازی سختی بود. وقتی توپ را در اختیار داشتیم، اجازه ی بازی کردن را به ما ندادند و آنها نیز با توپ های بلند بازی می کردند و فضاها را می بستند، به همین خاطر سخت بود. نتوانستیم در تمام مدت پاسکاری های لازم را بکنیم. می دانیم که وقتی به اینجا بیایم با چه چیزی روبرو خواهیم شد و نا امید نیستیم. این نتیجه روند شکست ناپذیری ما را حفظ کرد. اگر همه ی بازی ها را در کنار هم قرار دهید، بر این باورم که این روند مثبت را ابقا می کند. در مجموع، در حال حاضر مجبورید هر بازی را ببرید. در قیاس با چلسی که امروز پیروز شد، ما 2 امتیاز از دست دادیم.

در مورد استون ویلا

آنها یک بازی انگلیسی بسیار کارامد را انجام دادند. با توپ های بلند. این نوع بازی بسیار فیزیکی است. آنها در ضد حمله تیم خوبی هستند. وقتی ما ریسک می کردیم و به جلو می رفتیم و آنها توپ را می گرفتند، بسیار سریع بودند. به همین خاطر همیشه ما موقعیت خلق می کردیم و آنها ما را در ضد حمله غافلگیر می کردند و یا با توپ های بلند با اگبونلاهور و هسکی بازی می کردند.

در مورد فرصت های استیوارت داونینگ

او امروز دو فرصت خوب داشت. یکی در نیمه اول و دیگری در نیمه دوم.این ها لحظه های خوش شانسی ما بودند ولی باید بگویم که ما هم امروز موقعیت هایی را از دست دادیم که در گذشته از دست نمی دادیم. وقتی که توپ به تیر دروازه برخورد کرد، دروازه بانی در دروازه وجود نداشت و وقتی که توپ برگشت، دو بازیکن ما جلوی همدیگر را برای گل زدن گرفتند!!!

در مورد صعود استون ویلا به جمع 4 تیم برتر

امیدوارم که روند خوبی داشته باشند زیرا با کیفیت بازی می کنند. آنها منظم هستند و روحیه ی مستحکمی دارند. آنها از لحاظ بدنی قدرتمند هستند و 4 بازیکن میانی آنها دست از دویدن بر نمی دارند و همه ی این بازیکنان می توانند گل هم بزنند، بنابراین آنها این شانس را دارند. فکر می کنم که آنها شانس خوبی برای این کار دارند ولی 7 تیم برای بودن در 4 تا وجود دارد!!

در مورد طبیعت بازی

بازی کثیفی نبود بلکه دو تیم متعهد بودند. فکر می کنم که بازی جوانمردانه ای بود ولی به هیچ وجه کثیف نبود.

در مورد 3 بازی بعد

می خواهیم که بازی بعدی خود در خانه را ببریم، به همین سادگی! بازی به بازی پیش می رویم زیرا اگر زیادی به آینده فکر کنید، خیلی خوب نیست.

در مورد اینکه آیا در ویلا پارک فشار برای شکست دادن منچستر را افزایش می دهد؟

به اندازه ی کافی فشار داریم. می خواهیم این بازی را پیروز شویم. ما در خانه بازی می کنیم و مسلما می خواهیم که پیروز شویم و امیدوارم که مصدومیت ها خیلی به ما لطمه نزنند. اگر دوباره امشب دو بازیکن را از دست بدهیم، برایمان خیلی سخت خواهد بود.

در مورد اینکه آیا خوشحال خواهد بود که کمپل به جای ورمالن بازی کند؟

سول 6 ماه بازی نکرده است و در عرض 3 روز، 2 بازی بزرگ داشته است. بنابراین باید ببینم چگونه خود را باز می یابد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰