loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوي ،‌ شروعي بد يا خوب ....
تساوي ،‌ شروعي بد يا خوب ....

تساوي ،‌ شروعي بد يا خوب ....

با وجود بازيه خوب سسك و روسيچكي و ضربات آنها به تير در نيم اول و دوم بازي اما نتيجه اي بهتر از تساوي نصيب تيم شمال لندني نشد و اگر آرسن ونگر به دنبال سندي بود براي اطمينان پيدا كردن از خريد مهاجمي فرصت طلب مانند رابين ، اين بازي بهترين دليل و مدرك بود . بعد از مصدوميت ادواردو در بازي ديشب بي شك انتظار زيادي براي سه بازيه سخت پيش رو از بنتنري نميرود كه ديشب براي اولين بار بعد از سه ماه مصدوميت به تركيب 18 نفره تيم بازگشته بود .

دو تيم بازيه نفس گيري ارائه دادند و اين تساوي براي ويلا حكم فرار از شكستهايه اخيرش در ليگ بود . آرسنال به برد احتياج داشت تا تيم را در اين شرايط سخت ليگ بالا نگه دارد و فرصت نيز داشت اما نتوانست استفاده كند . بر روي كاغذ و با توجه به نتياج ديگر بازي ها ممكن است تساوي نتيجه جالبي نباشد اما همين تساوي  در ويلا پارك ممكن است برخي از هواداران آرسنال را راضي نگه دارد زيرا اكثر تيمهاي كه اين ورزشگاه رفته اند با شكست بدرقه شده اند حال آنكه جدا از نتيجه ي دو بر صفر و شكست توپچي ها  در مقابل استون ويلا در فصل گذشته آرسنال هميشه نتايج خوبي در مقابل اين تيم كسب كرده است . اما بايد اين موضوع را نيز در نظر گرفت كه آرسنال براي كسب عنوان قهرماني ميجنگد و ممكن است همين تساوي باعث از بين رفتن بخش اعظمي از شانس تيم بشود !

در سه ديدار بعدي ، آرسنال ابتدا در خانه به مصاف يونايتد هميشه رقيب و مدعي و سپس در بازي بسيار حياتي و مهم در استنفوربريج ميهمان چلسي ميشود كه در دوران خوب خود به سر ميبرد و سپس ليورپولي را ميزباني ميكند كه اين روز ها اصلا حال روز خوشي ندارد ! كه با نبودن رابين و وجود خط حمله اي ضعيف و غير زهردار(از نظر بازيكن منظور نويسنده است نه تعداد گل) بايد ديد كه آرسنال چه ميكند . درخشش سسك ، آرشا و بازي هاي خوب اين روز هاي روسيچكي و رمسي دليلي بر بردن جام نيست زيرا كورس قهرماني تنها بازيه زيبا نيست !!! بلكه نتايجي است كه در شب هاي سخت و نفس گير تيم ها در مقابل يكديگر ميگيرند ، جايي كه توپ به سختي و زحمت بسيار به محوطه جريمه مي آيد اما ضربه آخر به هيچ !!!

در زمان هايي حتي قبل از ليگ برتر تيم ها تنها هدفشان نتيجه بازي بود حال آنكه آرسنال بازيه چشم نواز و  پر افت خيز را ميپسندد كه هر دو تيم شانس بالايي براي گل زني دارند و چشم هر بيننده اي را به خود ميگيرد ، هيجان انگيزند نه ؟‌جواب بلي است اما آيا راهي براي نتيجه گرفتن نيز ميباشد ؟ شايد جواب نه باشد

وقتي از جاك استين مربي افسانه ايه گلاسكو سلتيك و اسكاتلند درباره جام جهاني پرسيدند او ميگفت " هميشه تفاوتي بين مراحل اوليه جام و بازيه پاياني موجود ميباشد ، در مراحل اوليه  من دوست دارم بازيكنان آنچنان سخت بازيكنند كه آخرين توان خود را استفاده كرده باشند  تمام وجودشان را خاك زمين بازيو عرق پوشانده باشد ! اما در بازي قفينال از آنها ميخواهم لباس هاي كثيف خود را در بياورند و لباس مهماني خود را بپوشند و بازي زيبا و متفاوت ارائه دهند !!! ‌"

آرسنال بازيكناني كه لباس ميهماني بر تن دارند بسيار دارد اما شايد بازيكنان كه سخت بازي كنند و تاآخرين توان خو را ارائه دهد كم داشته باشد ! در حالي كه يويلا تيميست كه ممكن است فوتبال زيبايي ارائه ندهد اما اگر بازيشان بگيرد نتيجه اش فوتباليس خوب و اگر نگيرد ، شايد زيبا نباشد اما بازي تيم حريف را  خراب ميكنند ، كاري كه ديشب اتفاق افتاد !
 
با توجه به بسته نشدن پنجره ي نقل و انتقالات زمستاني و فرصت كم باقي مانده و مشكل همسترينگي كه ديشب براي ادواردو رخ داد بايد ديد آيا آرسن به خريدي از روي ناچاري و در دقائق آخر انجام ميدهد حال آنكه خود او گفته خريد در دقيقه آخر يك رسم نيست كه هر سال اتفاق بيوفتد !!


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.goal.com
بازدید: ۵۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰