loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت نیکلاس برای نبرد قهرمانی
بازگشت نیکلاس برای نبرد قهرمانی

بازگشت نیکلاس برای نبرد قهرمانی



بنتنر حدود سه ماه قبل در دقایق ابتدایی بازی مقابل تاتنهام از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیتی جدی شد که به ناچار با عمل جراحی و استراحتی سه ماهه،توانست بطور کامل بهبود یابد.با وجود بحران تعداد نفرات در خط حمله آرسنال،این امید وجود داشت که با بازگشت بنتنر،دست آرسن برای انتخاب مهاجمین بازتر شود اما این بازگشت با مصدومیت یکی از سه مهاجم موجود آرسنال،ادواردو همراه شد.
هم اکنون در بازی های سخت پیش رو امید آرسنال به گلزنی دو مهاجم نا آماده خود است یعنی والکات و بنتنر که هر دو بعد از دوری طولانی مدت به ترکیب تیم بازگشته اند و انتظار زیادی داشتن از آنها هم شاید کمی دور از انصاف باشد.قاعدتا به مدتی زمان احتیاج دارند که با انجام چند بازی به شرایط آرمانی خود برسند.البته این موضوع را هم نمی توان نادیده گرفت که آرسنال تیمی متکی به مهاجمانش نیست چه بسا آرسنال بازی های زیادی را در غیاب والکات،بنتنر و رابین انجام داده و در آن بازی ها گل های زیادی را هم به ثمر رسانده است.اما نمی توان این موضوع را هم کتمان کرد که وجود یک مهاجم همچون رابین می توانست خیلی به ما کمک کند،هم در بازی های بزرگ و هم در بازی هایی که تیم های حریف با انجام بازی فیزیکی و درگیرانه عملا خط هافبک آرسنال را نشانه می روند،اینجا همان لحظه ای است که می توان با تکیه به هنر فردی و خلاقیت یک مهاجمی همچون رابین،نتیجه را به سود خود تمام کنیم،اما با توجه به عدم خرید مهاجم،شاید این فرصتی باشد برای بنتنر که بتواند همچون خیلی از بازیکنان دیگر،شکوفا شود و به جایگاه ثابتی نیز دست یابد.به جرات می توان گفت اکثر بازیکنان ترکیب اصلی از فرصت هایی که ونگر به آنها داد،استفاده کردند و خود را در ترکیب جا انداختند حال باید دید که بنتنر آیا موفق به انجام این کار می شود یا خیر؟
بنتنر در مصاحبه ای گفت:
"ما بازی های بزرگ زیادی را پیش روی خود داریم.من فقط یک بار با تیم تمرین کرده ام و سی دقیقه هم مقابل استون ویلا بازی کردم که همه چیز خوب بود.
وضعیتم را در طول هفته بررسی میکنیم،امیدوارم روند پیشرفت خود را حفظ کنم تا برای بازی آخر قفته صد در صد آماده باشم. اگر ادواردو خارج از ترکیب باشد،من آماده ام که وارد بشوم؟اینجا نبودم اگر آمادگی لازم را نداشتم.اگر یکشنبه بازی کنم،برای آن بازی آماده خواهم بود.بازی نسبتا مهمی است و شما دوست دارید در آن حضور داشته باشید.
شانسی وجود خواهد داشت که مهاجم اول تیمتان بشوید؟این نقشه من است.دست یافتنی است؟البته.چرا من مطمئنم؟
ساده است.من بازیکن خوبی هستم و همیشه به آن ایمان داشته ام.
مردم همیشه از من سوال می کنند که چرا شما این موضوع را دوست دارید؟ این تنها مسیر پیش روی من است،مبارزه. اگر فکر نمی کردم که میتوانم این کار را انجام دهم ، نباید اکنون اینجا باشم و به شما بگویم،من می توانم".
وی در ادامه تاکید کرد:
"بازی های پیش رو در قهرمانی نقش مهمی دارند.ما تلاش می کنیم که در موقعیت خوبی قرار بگیریم.سه بازی سخت داریم که مقداری از بقیه مهمترند و ما به گرفتن امتیازات  لازم از طریق آنها،نیاز داریم.تا اینجای کار خیلی خوب عمل کرده ایم و در در موقعیت خوبی قرار گرفته ایم و الان در صدر جدول برای قهرمانی مبارزه می کنیم.ما می دانیم که چرا اینجا هستیم و لیاقت پیروز شدن در تمام بازی ها و قهرمانی لیگ را داریم،این همان چیزی است که بر روی آن تمرکز کرده ایم".   
     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۹
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰