loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین 3 بعدی فوتبال
اولین 3 بعدی فوتبال

اولین ۳ بعدی فوتبال

بازی ما بین تیم های آرسنال و منچستر یونایتد در ورزشگاه امارات لندن اولین بازی خواهد بود که با کیفیت 3 بعدی بر گذار خواهد شد.برای امتحان این طرح بازی از 9  نقطه ی مختلف (کافه، بار) و برای انگلستانی ه و ایرلندی ها نشان داده میشود.تیم برگذار کننده این رخداد تاریخی (اسکای اسپورت) شهرهای  لندن، منچستر ، کاردیف،دوبلین،ادینبرگ را برای  این اتفاق مشخص کرده است .مسلما این باز پیشگام میلیون ها بازی خواهد بود که در آینده نه چندان دور به صورت 3 بعدی در جهان به نمایش در خواهد آمد.
"گر اٌ سیلوان مسول این  پروژه بیان کرده مسلما این اتفاق یک رخداد تاریخی خواهد بود.
با توجه با اینکه فیلم سینمایی آواتور اولین فیلمی بود که با کیفیت 3 بعدی در جهان به معرض نمایش در آمده است و تمام سینماهای جهان را به تسخیر خود در آورده  ، مدیر یکی از سینماهای انگلستان لازم دانست تا در مورد کیفیت 3 بعدی اینگونه سخن بگوید:
از اواسط دسامبر ، آواتور هر شب به صورت حیرت آور فروش بالایی دارد.ما همیشه انتطار داشتیم تا فیلمها به بینندگان احساس خوبی را بدهد. اما  وقتی فیلم با کیفیت 3 بعدی به نمایش در می آید این احسساس را در مردم به وجود میاورد تا دوباره به سمت سینماها بیایند به جای اینکه تنها فیلم ها را از روی دی وی دی به تماشا بنشینند.
برای اینکه این اتفاق رخ دهد شبکه اسکای دو عدد از پرتابل های خودش را تغیر داده و به تظر میرسد در این هفته باز را به صورت رایگان پخش خواهد کرد.8 متخصص دوربین های سه بعدی کار نصب  کردن 16 دوربین پخش این بازی ها را برای اینکه این بازی از تمام زوایا قابل پخش باشد را بر عهده دارند
در این بازی 2 دوربین با کیفیت اچ دی به همدیگر متصل میشود تا بتوان نقطه کانوی را پیدا کرد.اطلاعات و توضیحات در این زمینه کمی سنگین است.
برای دیدن بازی های 3 بعدی باید از عینک های مخصوص استفاده کرد که در غیر این صورت بازی به همان صورت 2 بعدی نمایش داده میشود

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۹
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : diffrent media
بازدید: ۷۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰