loading
در حال بررسی درخواست شما
دیابی: من سانگ نیستم
دیابی: من سانگ نیستم

دیابی: من سانگ نیستم


ابو دیابی پس از اینکه یک سال به علت مصدومیت برای آرسنال بازی نکرده بود در سه بازی ابتدایی لیگ در ترکیب اصلی توپچی ها قرار داشته است.

این هافبک 26 ساله در بازی یکشنبه با لیورپول در کنار میکل آرتتا نمایش خیره کننده ای داشت و از سوی هواداران آرسنال نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

با این حال خیلی ها می گویند او جانشین الکس سانگ در ترکیب آرسنال شده ولی خود ابو اینگونه فکر نمی کند و معتقد است مقایسه او با یایا توره مقایسه درست تری است.

" من و یایا توره در تیم هایمان نقش یکسانی را ایفا می کنیم، من مثل الکس سانگ نیستم، چند بازیکن مثل آرتتا و کاکلن را داریم که جای او را در ترکیب بگیرند، بازیکنانی که نقش دفاعی تری به عهده بگیرند، من دوست دارم رو به جلو بازی کنم، این خصلت بازی من است.

" البته من وظایف دفاعی هم دارم پس باید شکل دفاعی هم به خودم بگیرم و هر وقت صاحب توپ شدیم رو به جلو بازی کنم."

دیابی در سال 2006 با 2 میلیون پوند از اوسر به آرسنال پیوست ولی در این سالها به خاطر مصدومیتهای زیادی که گریبان گیرش شد نتوانست توانایی های خودش را به معرض نمایش بگذارد، مصدومیتهای مچ پا، ساق پا و ران موجب شد تا او زمان زیادی را خارج از میادین سپری کند و فصل گذشته هم او فقط در 4 بازی در لیگ برتر به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

آرسن ونگر هیچوقت اعتقادش را به او از دست نداد و حالا دیابی که دوباره به تیم ملی فرانسه دعوت شده می خواهد دین خود را به سرمربی توپچی ها ادا کند.

" باید از مربی تشکر کنم چون حمایتی مثال زدنی از من داشت و به عنوان یک بازیکن داشتن چنین حمایتی از سوی مربی بسیار مهم است.

" همچنین حمایتی که هم تیمی هایم از من داشتند، باید این را بگویم که در طول دوران مصدومیتم آنها خیلی به من کمک کردند.

" می خواهم از شرایط خودم لذت ببرم چون من عاشق فوتبال هستم و می خواهم به باشگاه، مربی و هم تیمی هایم ادای دین کنم.

" در زمان مصدومیت ها از نظر روانی روزهای سختی داشتم ولی من عاشق فوتبالم، فوتبال شور و علاقه ی من است و اتفاقاتی که در گذشته افتاده اهمیتی ندارند، من فقط باید به آینده نگاه کنم و این کاری است که در حال حاضر انجام می دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۳,۶۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰