loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر " آرشا مرد روزهاي سخت "...
ونگر " آرشا مرد روزهاي سخت "...

ونگر " آرشا مرد روزهاي سخت "...

اواخر اين هفته تقريبا يك سال از حضور آندري در آرسنال ميگذرد . شايد پر سر و صدا ترين جابجايي بازيكن در زمستان گذشته كه بسيار بسيار دير اتفاق افتاد . اما حضور مرد روس توپچيها كه تا به اينجا در 35 بازي كه انجام داده 15 گل به ثمر رسانده و با گلسازيهايي كه انجام داده باعث شد تا فصل گذشته آرسنال سهميه اروپاي خودش را حفظ كند و آنرا به استون ويلا ندهد .

او هميشه در مقابل تيم ها بزرگ عملكرد خوبي داشته است و خاطره ي بازيه او مقابل ليورپول در فصل گذشته و در فصل جاري ، گل زيبا و برتري سازش در آنفليد و گل زيباي ديگرش در الترافورد در آگوست امسال از خاطرات فراموش نميشود .
منچستري ها ديدند كه دادن كوچكترين روزنه و فرصت به وي منجر به تحمل گلي زيبا ميشود و آرسن ونگر باور دارد كه وي ميتواند اين كار را دوباره در بازيهاي پيش رو و مقابل يونايتد تكرار كند .

ونگر درباره او ميگويد " من از حضور وي در باشگاه بسيار خرسندم ، زيرا فرصتهاي بسياري در بازيهاي بزرگ ايجاد ميكند . شما وقتي به او نگاه ميكنيد ، ميبينيد كه چيزي كه بايد انجام دهد را انجام ميدهد ، نه در بازي هايي كه 4-0 جلو افتاده ايم بلكه در بازيهاي مهم و لحظاتي كه بازي مساويست او با يك حركت خارق العاده شما را شگفت زده ميكند . او بازيكني است كه شما به راحتي در بازي هاي بزرگ ميتوانيد با او تكيه كنيد زيرا مرد روزهاي سخت است و اين را به خوبي نشان داده است . ممكن است بيست دقيقه كم تحرك و آرام باشد اما به يك باره حركتي ميكنند و همه را شگفت زده ميكند ، و اين يكي از فاكتورهاي بازيكنهاي بزرگ است ! زيرا آنها باعث ميشوند شما بازيهاي بزرگ را فتح كنيد "

البته بايد توجه داشت كه در نه بازي قبلي او تنها يك گل به ثمر رسانده كه اصلا آمار خوبي براي وي نيست . شايد دليل آن اين باشد كه او در نوك حمله در نبود ون پرسي و بنتنر جايگزين ميشود و نميتواند زهر خود را خوب بريزد اما همانطور كه ونگر راجب او ميگويد او غير قابل پيش بيني و قابل اعتماد است.

ونگر اضافه ميكند " از او هميشه انتظارات زيادي ميرود در حالي كه فرصت كافي به او داده نميشود ، ولي تمام كساني كه مقابل او بازي كرده اند ميگويند كه مطمئن شويد او را كاملا مهار كرده ايد !! اما در همين شرايط كه ممكن است باور داشته باشند كه اورا كاملا مهار كرده اند وقتي فيلم بازي را ميبينيد ميگوييد " اين حركت عالي بود ، اين پاس خوبي بود "

بايد منتظر ماند و ديد آيا صحبت هاي پروفسور باعث ميشود تا او حماسه اي ديگر اين بار در لندن و مقابل يونايتد انجام دهد . 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۹
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۶۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰