loading
در حال بررسی درخواست شما
رونی تمام منچستر نیست
رونی تمام منچستر نیست

رونی تمام منچستر نیست

آرسن ونگر اعلام کرد منچستر تیمی نیست که تنها به یک بازیکن و به خصوص به وین رونی به طور انفرادی متکی نیست.آرسن ونگر تلاس میکند تا راهی برای بردن تیمی پیدا کند که خیلی از تیم ها نتوانستند در مقابل تیم آماده و مهاجم آماده تیم منچستر کاری را از پیش ببرند.
رونی در حال حاضر مسلما بهترین مهاجم اروپا است و با 20 گل زده در این فصل در شرایط بسیار خوبی به سر میبرد به خصوص در چند بازی اخیر که در مقابل هال سیتی یک تنه 4 گل را به ثمر رساند و در مقابل منچستر سیتی نیز در جام اتحادیه توانست گل بزند.
بازیکنی که تنها 24 سال سن دارد توانسته به راحتی جای خالی بازیکن تاثیر گذار تیم منچستر ، کریس رونالدو که در تابستان این تیم را ترک کرد و کارلوس توزی که به منچستر سیتی رفته است را پر کند.
" تصور نمیکنم که منچستر تنها متکی به رونی باشد.آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند . به طور مثال در بازی روز چهارشنبه گیگز در بازی همه کاره بود و خلاقیتش بسیار به تیم منچستر کمک کرد و وین رونی به عنوان یک تمام کننده تمام عیار ظاهر میشد."
بشیتر از هفت سال از بازی که آرسنال با نتیجه 2-1 در دقایق پایانی به اورتون با گلی که وین رونی به ثمر رساند میگذرد و آرسن ونگر از همان زمان به او علاقه مند شده بود.
رونی تنها 5 روز از تولد 17 سالگیش میگذشت که به تئاتر رویاها نقل مکان کرد و با منچستری ها قرار داد جدید امضا کرد.سوالی که پیش می آید این است که آیا آرسن ونگر به دنبال او بوده است؟
" من فرصت و شانس این را نداشتم که با او به گفتگو بپردازم زیرا منچستری ها خیلی قبل تر از من آنجا بوده اند"
" فراموش نکنید آنها 30 میلیون یورو برای او هزینه کرده اند و ما در آن زمان تیری آنری را در ترکیب داشتیم و به خاطر بیاورید بعد از آن بازی بود که من گفتم که او بازیکن بزرگی خواهد شد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۹
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.کام
بازدید: ۶۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰