loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت هاي آرشاوين در مورد داوري در جزيره ...
صحبت هاي آرشاوين در مورد داوري در جزيره ...

صحبت هاي آرشاوين در مورد داوري در جزيره ...


بازي ساز روس توپچي ها كه بازي در مقابل يونايتد را با درد بازي خواهد كرد داوران را متهم ساخت به اينكه تواناييه محافظت از بازيكنان در مستطيل سبز را ندارند !

آرشاوين كه به دليل فشردگي و سختيه ليگ جزيره هنوز نتوانسته از مصدوميت كوچك و درد پاي خود رهايي يابد  و جداي از اين مصدوميت مشكل وي اين است كه با وجود اين درد انتظار بالايي از او ميرود و بايد در شرايط خوب مقابل يونايتد ظاهر شود .

هافبك توپچي ها به ديلي ميل گفت " داوران جزيره وقتي بازيكني به شما فشار بيش از حد بياورد آنرا ناديده ميگيرند و اجازه به ادامه بازي ميدهند ، مطمئنا اين سرعت بازي را زياد ميكند اما من زياد با آن راحت نيستم .

در لحظه اي كه به من ضربه وارد ميشود در حال به نمايش گذاشتن بهترين بازيم هستم و بعد از هر ضربه درد بسياري را تحمل ميكنم با اين وجود هر روز تمرين ميكنم تا خودم را به بازي ها برسانم در حالي كه مصدوميت هاي جزئي ديگري نيز داشته ام .
اساسا اين امري بسيار ساده است ،‌ اگر بتوانم بازي كنم بازي ميكنم ! و شكر خدا تا به اين جاي حرفه ي ورزشيم مصدوميت جدي نداشته ام و اميدوارم اين وضع به همين شكل ادامه پيدا كند "

با توجه به صحبتهاي اخير ونگر در رابطه با وي و انتظار بالايي كه از او ميرود شايد اين حرف ها فقط به منزله كم كردن فشار از رو خودش باشد ! بايد منتظر ماند و عملكرد وي را در بازي امروز ديد   

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.goal.com
بازدید: ۴۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰