loading
در حال بررسی درخواست شما
باید به خودمان بیاییم
باید به خودمان بیاییم

باید به خودمان بیاییم

سسک فابرگاس باور دارد آرسنال برای اینکه بتواند در مقابل چلسی پیروز شود و باخت در مقابل بازیکنان منچستر را جبران کند باید به خود باوری برسد.کاپیتان توپچی های لندن میداند که بازی هفته آینده در مقابل بازیکنان چلسی بازی بسیار دشواری خواهد بود اما بر این موضوع تاکید میکند که آرسنال برای اینکه در کورس قهرمانی قرار داشته باشد باید در این بازی پیروز باشد و باور دارد این برد میتواند مرهمی بر شکست های آرسنال باشد.
"ما باید به شرایط اولیه خود بازگردیم. ما میدانیم که 2 بازی بزرگ در مقابل چلسی در خارج از خانه و لیورپول در داخل خانه داریم و یقینا این دو بازی بسیار دشوار خواهند بود.هیچکس نمیگوید این دو بازی آسان است. تنها کاری که باید بکنیم این است که قدرتمندی خود را حفظ کنیم و منتظر باشیم و ببینیم در هفته اینده چه اتفاقاتی رخ میدهد"
" بازیکنان چلسی بسیار قدرتمند هستند، آنها سالهاست که درکنار یکدیگر بازی میکنند.آنها میدانند از بازی چه میخواهند و اینکه چگونه بازی کنند. برای باقی ماندن در کورس قهرمانی می بایست آنها را شکست دهیم"
" اگر ایمان نداشته باشید نمیتوانید پیروز شوید .ما میخواهیم باور داشته باشیم که میتوانیم پیروز باشیم.من ارمان گرا  هستم و نمیخواهم خودم و دیگران را گمراه کنم.ما میداینم کارمان بسیار دشوار است."
سسک بهترین گل زن تیم آرسنال با 14 گل است و همچنین بهترین پاسور لیگ برتر با 13 پاس می باشد.اما سسک میگوید باید از اتفاقات گذشته و  شکست در مقابل بازیکنان چلسی و منچستر در این فصل درس گرفت و نگذارند این اتفاقات دوبازه رخ دهد و همچنین از پیروزی فصل قبل در مقابل بازیکنان چلسی در زمینشان الهام بگیرند.
" در بازی رفت این فصل بازیکنان چلسی از ما قدرتمند تر بودند همچنین در بازی یکشنبه در مقابل منچستر آنها از ما بهتر بودند."
" در فصل قبل ما از چلسی عقب افتاده بودیم اما با گلی که زدیم بازی را به نفع خودمان پیش بردیم.به همین دلیل است که فوتبال را نمیتوان پیش بینی کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم در آخر هفته اینده چه اتفاقاتی رخ میدهد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۲
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۷۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰