loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت ولکات نزدیک است
بازگشت ولکات نزدیک است

بازگشت ولکات نزدیک است

زیرا او باور دارد که تئو به زمان بیشتری نیاز دارد .

جوان 20 ساله توپچی ها که در این فصل انواع مصدومیت ها را اعم از همسترینگ ، کمر ، زانو و در این اواخر مصدومیت دنده را نیز پشت سر گذاشته ، باز هم به میادین بازگشت و در بازی های اخیر آرسنال به عنوان یار تعویضی به میدان رفت .

پشت سر هم بودن این مصدومیت ها باعث شده تا ولکات در این فصل تنها پنج بازی را از ابتدا در ترکیب تیم قرار گیرد و بقیه بازی ها را فقط نظاره گر باشد ، جوانی که شاید در ابتدای فصل آرسن برای رسیدن به اهدافش حساب ویژه ای بر روی او باز کرده بود .

تئو که در بازی آرسنال مقابل استوک جزء ترکیب ابتدایی بازی بود  ، پس از اتمام بازی و شکست تیم مورد انتقاد قرار گرفت اما ونگر ، به عنوان سر مربی توپچی ها از او دفاع میکند و میگوید

" من نگران تئو نیستم ، چیزی که هم اکنون ما از او انتظار نداریم چیزیست که او نمیتواند به ما بدهد ! او به زمان نیاز دارد تا به مرز آمادگی کامل برسد و اگر دقت کنیم میبینیم که او بازی های خیلی کمی برای ما در این فصل بازی کرده است .  اگر او از دست مصدومیت های پی در پی خلاصی یابد به آنچه همه انتظار دارند تبدیل خواهد شد اما در شرایط حاضر او تئوی همیشگی نیست "

با توجه به حساب ویژه ای که کاپلو نیز بر روی والکات باز میکند او باید تمام تلاش خود را بکند تا فرصت از دست رفته را جبران کند و در زمانی کوتاه به همان تئویی تبدیل شود که در ترکیب تیم ملی بازیکنی ثابت بود

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۵
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰