loading
در حال بررسی درخواست شما
مصدومیت کهنه آندره را آزارمیدهد
مصدومیت کهنه آندره را آزارمیدهد

مصدومیت کهنه آندره را آزارمیدهد

فصل گذشته آرسن ونگر آرشاوین را در بازی جام حذفی مقابل چلسی در ترکیب قرار نداد تا بعد از باخت مقابل چلسی انتقاد های زیادی از او بشود . اما به نظر میرسد زمان برای استراحت دادن به آندری در مقابل همان تیم فرا رسیده باشد .

آرشاوین که در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته توپچی شد ، از آن دسته خریدهای کم سابقه تیم بشمار میرود . ولی آندری به محض ورودش به باشگاه با عملکرد بسیار خوبش کلاس جدیدی از بازی را در تیم به نمایش گذاشت که با چهار گلش در آنفیلد نام خود را در تاریخ باشگاه شاید بتوان گفت جاودانه ساخت . با این وجود این فصل او نتوانسته انتظارات را برآورده کند . شاید برای بسیاری از طرفداران بازی نکردن او نوعی کفر محسوب گردد اما باید قبول کرد که با  مصدومیتی که در پای خود دارد و احساس دردی که حتی ضربه زدن به توپ را نیز برای او دشوار میکند  به هیچ وجه نمیتوان انتظار همان معجزه گر روس را از او داشت .

او هفته پیش به رسانه ها گفت " با شرایط کنونی بهترین سعیم را میکنم آما با هر ضربه به توپ احساس درد میکنم . مصدومیت های دیگری نیز داشته ام "

شاید این جملات خود اثبات کننده عملکرد چند وقت گذشته او باشد ، اما جحداقل از نظر آماری ادواردو آمار بهتری از آندری داشته است ، فرصت های بیشتری برای دیگران ایجاد کرده است ، ÷اس گل بیشتری داده و ضربات بیشتری در چهار چوب داشته است
ممکن است بگوییم آندی گل های بیشتری زده است ، 7 گل در مقابل 3 گل ادواردو اما 4 گل از این گلها در اوایل فصل بوده است که اصلا آمار حاکی از برتیه او در مقابل ادواردو برای چند هفته اخیر را در برندارد .

حتی با رهایی وی از نوک حمله به علت بازگشت بنتنر ، شاید ادواردویی که مشکل همسترینگش تقریبا برطرف شده نمایش بهتری از مرد روس آرسنال در مقابل چلسی داشته باشد .

شیوه بازی آندری بگونه ای است که ترجیح میدهد توجه خودش را  به بازیکنان در حال پاسکاری و درخواست توپ  از آنهاجلب کند ، که حداقل ونگر از آن برداشت مثبتی دارد .

ونگر قبل از بازی با یونایتد راجع به آرشاوین گفن " او غیر قابل کنترل میشود وقتی چیزی واقعا نیاز باشد ، نه در زمانی که 4-0 جلو هستیم ! در شرایط سخت مانند تساوی و شکست . او ممکن است برای 20 دقیقه کاملا بی حرکت و ساکت باشد اما ناگهان با حرکتی قطعی و انفجاری ظاهر میشود "

این ممکن است در بازی مقابل چلسی بسیار مهم باشد همانگونه که رابین ون پرسی در بازی مشابه در فصل قبل بود ، که ناگهان با دو گل خود استمفوربریج را در سکوت برد اما آرسنال به بازیکنان قابل اتکاتری در این بازی نیاز دارد .

فقط فابرگاس و سانگ در این فصل بیشتر از آرشا بازی ها را شروع کرده اند . او به یک استراحت احتیاج دارد ، این مساله ای قطعیست ! که اگر باعث رفع مصدومیتش و بازگشتش به همان آرشایی که به تیم ملحق شد و ما از او انتظار داریم شود هم برای او بهتر خواهد بود و هم برای تیم !! اما باز هم تصمیم با پروفسور است  ! شاید چهار گل دیگر در انتظار اوست ، اینبار در ورزشگاهی دیگر و شرایطی سخت تر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۵
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع :
بازدید: ۷۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰