loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار
منطقه آمار

منطقه آمار


















جنگی برای هافبک ها - بازگشت ویلشر

[تصویر: gun__1351852854_heatmap_wilshere_diaby.jpg?ic=fe2a55T]

شکل سمت راست : عملکرد آبو دیابی در بازی برابر ساندرلند
شکل سمت چپ : عملکرد جک ویلشر در بازی با کوئینز پارک رنجرز

بازگشت جک ویلشر به ترکیب اصلی پس از بازی با کوئینز هواداران آرسنال را امیدوار کرده است و همچنین حضور او خط میانی را پویاتر کرده است.

در مقایسه با آبو دیابی و آرون رمزی در این پست،این بازیکن 20 ساله تمایل به جلوی بیشتری دارد و تقریبا در کنار کازورلا بازی می کند.شکل 1 نشان می دهد که جکی بیشتر در میانه ی میدان قرار دارد و توپ را بین هافبک و مهاجم حرکت می دهد که تاثیرگذاری آن بیشتر است.

ویلشر عملکرد دلگرم کننده ای داشت و با اعتماد به نفس توپ را پاسکاری می کرد و می بینیم که میانگین پاس های صحیح او 93.7 % بود.اما با حضور جک ویلشر،میکل آرتتا مجبور است که کاملا عقب بنشیند و دقیقا جلوی دو دفاع قرار بگیرد.در نتیجه کاملا شکل هافبک آرسنال تغییر کرده است.

دیابی و رمزی در مقایسه با ویلشر بیشتر به نقاط مختلف زمین حرکت می کنند.شکل 2 نشان می دهد که دیابی تقریبا به تمامی نقاط زمین سر زده و تقریبا حرکاتش را بین زمین خودی و زمین حریف بالانس کرده است.عملکرد آرون رمزی در برابر نویچ هم دقیقا شبیه به همین شکل است.

هنوز مشخص نیست که جکی در الدترافورد ثابت باشد یا خیر اما بعید است که این هافبک جوان عملکردش در آن بازی هم این چنین رو به جلو باشد و انتظار می رود که بیشتر در میانه ی میدان قرار داشته باشد.در اینجاست که می توان بازی را پیروز شد یا شکست خورد.

مقایسه بازیکنان - ورمائلن و اونز

[تصویر: gun__1351853823_vermaelen_v_evans.jpg?ic=6f4656T]

آرسن ونگر در این روزها بارها تاکید کرده است که تنها نیاز آرسنال در الدترافورد این است که در دفاع مستحکم باشد.کلیدی ترین بازیکن در این پست،کاپیتان تیم،توماس ورمائلن است که باید مطمئن باشد و دفاع را در زمان حملات رابین ونپرسی و وین رونی پوشش دهد.

در همین حال،منچستر یونایتد هم مشکلات دفاعی خود را دارد و با مصدومیت نمانیا ویدیچ،فیل جونز و کریس اسمالینگ، اونز در کنار ریو فردیناند قرار گرفته است.این مهمترین آزمایش این مدافع ایرلندی است و عملکرد این مدافع میانی می تواند تاثیر زیادی در عملکرد بازی داشته باشد.

شکل مقایسه ی ورمائلن و اونز نشان می دهد که ورمائلن تکل های مطمئنی دارد.در این زمینه و همینطور توپگیری ها از امید یونایتدی ها در بازی شنبه برای خط دفاعی بهتر است.در مقابل اونز پاس های موفق تری داشته است.(90.8 % در مقابل 87.9 درصد) اما تقریبا 100 پاس از توماس کمتر دارد.(273 در مقابل 365) . ورمائلن نبرد های هوایی موفق بیشتری هم داشته است(50 در مقابل 22) .

تمامی چشم ها در بازی فردا بر روی حملات دو تیم است و این دو دفاع مطمئنا سهم به سزایی در نتیجه ی بازی خواهند داشت.

واقعیت های بازی

* منچستر یونایتد از 8 بازی اخیرش در برابر آرسنال در الدترافورد 7 پیروزی به دست آورده و شکست نخورده است.

* فصل گذشته منچستر یونایتد سنگین ترین شکست تاریخ آرسنال در لیگ برتر را به توپچی ها در این ورزشگاه تحمیل کرد.

* رابین ونپرسی در هر دو بازی فصل گذشته برابر تیمی که الان در پیراهنش بازی می کند گلزنی کرد.او 96 گل در لیگ جزیره برای آرسنال به ثمر رساند.

* وین رونی اولین گلش در یگ جزیره،اولین گلش در منچستر یونایتد و یکصدمین گلش در لیگ جزیره را برابر آرسنال به ثمر رسانده است.

* 10 گل رونی در برابر آسنال بیشترین تعداد گلی است که یک بازیکن در مقابل توپچی ها در لیگ جزیره به ثمر رسانده است (همراه با رابی فاولر) و همچنین بیشترین گل او در مقابل یک حریف هم هست.

* در تمامی رقابت های دو تیم در زمان حضور آرسن ونگر 9 پنالتی اتفاق افتاده است (7 برای یونایتد و 2 برای آرسنال) که تمامی آنها در الدترافورد بوده است و 5 عدد از آنها از دست رفته است.

* 8 پنالتی از آن 9 پنالتی در 8 رقابت اخیر دو تیم در الدترافورد بوده است.

* توپچی ها تنها 10 گل در 20 بازی اخیرشان در الدترافورد به ثمر رسانده اند و بازی فصل گذشته تنها بازی ای بود که در یک بازی بیش از یک گل در الترافورد می زنند.

* منچستر یونایتد 8 پیروزی و 1 شکست در 10 رقابت اخیرش در مقابل آرسنال به دست آورده است.

* رابین ونپرسی در 9 بازیش برای منچستر یونایتد 7 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

* منچستر یونایتد در 53 بازی اخیرش در الدترافورد گلزنی کرده که یک رکورد است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۲
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰