loading
در حال بررسی درخواست شما
زمستانی سرد برای آرسنال ...
زمستانی سرد برای آرسنال ...

زمستانی سرد برای آرسنال ...

باخت خرج از خانه مقابل چلسی و در زمین خودی مقابل یونایتد باعث شد تا آرسنال دیگر برای فتح لیگ برتر دیگر ناامید شود . اما شاید هر دو این باختها میتوانست با مثبت عمل کردن ونگر در فصل نقل و انتقالات جور دیگری رقم بخورد .
 البته شایعاتی نیز هست که آرسنال به سه بازیکن نزدیک شد اما به علت محدود بود فرصت و تمام شدن زمان پنجره ی زمستانی هیچ اتفاقی نیافتاد. اصرار بر خرید یک مهاجم و دروازبان سطح اول جهانی ، شاید بتوان گفت  بهترین فرصت آرسنال برای کسب قهرمانی در لیگ را از این تیم گرفت .

باخت دو بر صفر مقابل چلسی صرفا بر پایه دو بازیکن چلسی رقم خورد " دروگبا و پیتر چک " دو بازیکنی که این روز ها آرسنال نبودشان را بیش از پیش احساس میکند ! یک تمام کننده در جلو و دو دست نجانت دهنده در دروازه !!!

باید قبول کرد استفاده از آندری در نوک پیکان خط حمله در مقابل دفاع های مستحکم کار ساز نخواهد بود . و همچنین قرار گرفتن مانوئل درون دروازه ، که این روزها اصلا شرایط مطلوبی ندارد و اشتباهات کشنده اش در لحظات سخت تیم را نا امید میکند !!!

زمانی که رابین مصدوم شد ، بازیکنی که مطمئنا نبودش سرنوشت آرسنال را کاملا تغییر داد ، ونگر به پر کردن جای خالی وی توسط نصری ، آرشاوین و فابرگاس اشاره کرد . سه استعداد بی چون و چرای فوتبال جهان ، اما هیچکدام مهاجم نیستند و زمانی که تمام بازیکنان و هافبک های آرسنال بر روی دروازه حریف حمله میکنند تا همگی جای خالی رابین را در گل زنی پر کنند ، 100% آرسنال بر روی ضد حمله ضربه خواهد دید .

مشکلی که یونایتد و چلسی به بهترین وجه از آن استفاده کردند . گل دوم دروگبا را میتوان کپی گل روینی دانست . گلها یی که در شرایطی به ثمر رسیدند که کل تیم بر روی دروازه حریف تمرکز کرده بود و ناگهان با یک اشتباه و عوض شدن جریان بازی در یک لحظه به تمر رسیدند .

شاید با خرید مهاجمانی نظیر ژکو ، چاماخ ، هانتلار و ... حتی به صورت قرضی برای یک نیم فصل وضعیت کنونی تیم در جدول بسیار امیدوار کننده تر بود . بازیکنانی که میتوانستند در شرایطی که پاس کاری های متداول و نقشه اصلی تیم برای گل زنی ثمری نداشت باعث شوند تا تیم بتواند نوع دیگری از بازی را ارائه دهد .

مطمئنا اگر نیکلاس بنتنر شرایط قبل از مصدومیتش را داشت بازیکنی بود که این روزها آرسنال به آن احتیاج فراوان دارد ، اما شانس بد آرسن و آرسنال او شرایط مطلوب را ندارد و این خود دلیل واضحی برای خرید بازیکن در زمستان است ، در شرایطی که تیم باید شاید سخترین چهار بازیه خود را متداول انجام دهد .

نیاز به یک دروازبان مطمئن نیز مدهت هاست که کاملا واضح است و ونگر به مانونه و فابیانسکی نمیتواند در بازی های بزرگ اعتماد کند  . خبر اینکه در آخرین لحظات آرسن, قصد به خدمت گرفتن سورنسون دروازبان استوک را داشته است هیچ کمکی به وضعیت دروازبانی گلر اسپانیولی تیم نمیکند.

شاید با محقق شدن این خرید ها طرفداران تیم الان در حال شادی و سرور بودن به جای ناراحت بودن و افسوس فرصت عالی که از دست رفته ، اما نبابد فراموش کنیم که هم اکنون بیشترین فصشار بر روی مربی تیم است و بیشترین ناراحتی را خود وی دارد .

مطلب بالا اظهار نظر نویسنده سایت گل است ، درست است که حرفهایی که او میزند کاملا حقیقت دارند و در صورت وقوعشان ممکن بود تیم الان فاصله ی بسیار کمتر با صدر میداشت ، اما باز هم در حد امکان بود نه یقین !!! به هر حال باید ادامه را تحت نظر داشت ، ادامه ای که شاید همین دو باخت اخیر ، افسوس  آن را  در آخر دو چندان کند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal
بازدید: ۵۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰