loading
در حال بررسی درخواست شما
انگار جدی شد ، مروان داخلی بست !
انگار جدی شد ، مروان داخلی بست !

انگار جدی شد ، مروان داخلی بست !




همه در جریا اتفاقات رخ داده میان ونگر و آرسنال و مروان شماک هستیم و میدانیم مدت هاست آرسنال به این بازیکن ابراز علاقه کرده است و از آن مهم تر اینکه شماک کاملا عاشق آرسنال است و در اکثر مصاحبه هایش آینده خود را در میان لدنی ها میبیند .
قارا بر این بودکه مروان در تابستان به آرسنال برود اما قیمت پایین پیشنهادی آرسنال باعث شد تا او در بوردو بماند و در نهایت آخرین سال بازی خود در بوردو را بگذراند . بوردو هم فصلی خوب را در لیگ قهرمانان تجربه کرد و همین باعث شد تا سران بوردو چشم به پولی که میتوان از فروش او به دست آورند ، چشم بپوشانند و به فکر بازی ها باشند . به این ترتیب مروان در پایان فصل کاملا مجانی میتواند چمدان خود را بردارد و به هر شهری میخواهد برود و در تیم آنجا بازی کند .
این شرایط همه و همه باب میل تیم لندنی است .
به گزارش منبعی از باشگاه که از این مذاکرات با خبر است ، دیروز عصر پیش قراردادی 5 ساله نوشته شده و قرار شده تا زمانی که رسمی نشود ، مطلبی رسمی از آنمنتشر نشود .
به هر حال هواداران انتظار داشتند آرسنال این خرید را در ژانویه انجام دهد .
مروان شاماک بازیکن بوردو با 270 بازی و 67 گل زده تقریبا با 0.25 گل در هر بازی و ( تقریبا ) گلزنی در هر 4 بازی ، یک گل امار خیلی عالی ندارد اما در بحران ها میتواند دادرس تیم باشد .
لیورپول ، بارسلونا و یونتوس از علاقمندان به این بازیکن بودند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۷۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰