loading
در حال بررسی درخواست شما
مراقب ضد حمله ها باشید!
مراقب ضد حمله ها باشید!

مراقب ضد حمله ها باشید!

اخرین بازی از بازیهای دشوار ارسنال امشب در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.
توپچی ها از سه بازی گذشته خودشنان با ویلا یونایتد و چلسی تنها یک امتیاز بدست اورده اند وتنها کورسوی امید انها شکست دادن لیورپول دربازی امشب است.
توپچی ها که تاحدود زیادی از قافله قهرمانی عقب مانده اند درصورت ششکست دادن لک لکها میتوانند به قهرمانی امیدواارم باشند چرا که یونایتد و چلسی هم بازیهای دشواری رابرگزار خواهند کرد دردیگربازیهای این هفته منچستربه مصاف استون ویلا میرود وچلسی در گودیسون پارک میهمان اورتون است.
بازیهایی دشوار که چنانچه تیمهای اول ودوم جدول دران امتیاز ازدست بدهند وارسنال نیز بتواند مقابل لیورپول نتیجه لازم را بگیرد شاگردان ونگر را به کورس قهرمانی بازخواهدگرداند.
اما درصورتی که ارسنال نتواند این بازی را بسود خود تمام کند نتنها باید قهرمانی را فراموش کند بلکه عنوان سوم خودش را درمعرض تهدید خواهد دید خصوصا که اگر منسیتی بازی عقب افتاده خودش را باپیروزی پشت سر بگذارد انوقت به دوقدمی توپچیها خواهد رسید.وباتوجه به ددیدار مستقیم ارسنال با این تیم میتوان گفت که عنوان چهارم هم عنوان تضمین شده ای برای شمال لندنیها نخواهد بود.
البته اینها تمام حدس وگمانهایی است که قبل از باازی مطرح میشود وهمه چیز بعداز سوت پایان بازی رقم خواهد خورد.
اما اگر بخواهیم وضعیت دوتیم را بررسی کنیم باید یگوییم که ارسنالیها این فصل نوسان بسیاری داشته اند ودرمواقعی توانسته اند درقامت یک مدعی ظاهر شوند ولی درگاهی اوقات نتوانستند ان استحکام للازم را ازخود نشان دهند واممتیازات مهمی را ازدست داده اند.
از سوی دیگر شاگردان رافا بنیتز که این فصل را بسیار بد اغاز کرده بودند درهفته های اخیر باکسب نتایج لازم توانسته اند خودشان را تا رده چهارم جدول رده بندی بالا بکشند وامیدوارند امشب انها نیز بتوانند بمانند یونایتد وچلسی از ارسنال امتیاز بگیرند.
توپچی ها دراین بازی از حضور ون پرسی/ژورو/گیبز/مریدا و ادواردو بی بهره خواهند بود واز سوی مقابل بنیتز هم بازیکنان کلیدی اش نظیر تورس جرارد بنایون وگلن جانسون را دراختیارنخواهد داشت.
این بازی در ورزشگاه اشبرتون گراو درشمال لندن برگزار میشود وقضاوت ان به عهده هاوارد وب داور مشهور انگلیسی است.

این بازی از شبکه سوم صدااوسیمای ایران پخش تلوزیونی خواهد شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۵۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰