loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن زود تسلیم نشو !
آرسن زود تسلیم نشو !

آرسن زود تسلیم نشو !




من همیشه گفتم و به این گفته ایمان داشته ام ... سه امتیاز ، سه امتیاز است ! مهم نیست از بولتون گرفته شود یا منچستر یونایتد .
 
متاسفانه آرسنال نتوانست از 4 بازی سنگین بیش از 4 امتیاز بگیرد . اما بی تردید همه آرسنالی ها ترجیح میدادند تا 4 تساوی به دست آورند و 2 شکست سنگین را از یونایتد و چلسی متحمل نشوند .

بدون نگاه به مبحث احساسات و اینکه خیلی از هواداران به هیچ وجهی حاضر نیستند شکست در باربر 2.3 تیم را قبول کنند باید به این مورد دقت کرد که همواره 3 امتیاز ، 3 امتیاز است !

در بازی های امشب چلسی متوقف شد و 3 امتیازی که در بازی با ما به دست آورده بود را عملا از دست داد . حقیقت در لیگ امسال متاسفانه این است که آرسنال 2 بازی مهم و آبروساز خود ( چلسی و منچستر ) را دبل شده و هر دو را شکست خورده و در مجموع 4 بازی 10 بار دروازه خود را باز دیده است .

اما در لیگ اصلا این موضوع مهم نیست ! اصلا ایرادی نیست که به منچستر ببازیم اما در برابر استوک و فولهام قدرتمند باشیم .

آرسنال از نظر مهره ای توانایی مقابله رو در رو با چلسی و منچستر و حتی منچستر سیتی ( با اینکه تیمی بی هویت است اما به هر حال بازیکنان خوبی را در اختیار دارد ) را ندارد .
خط حمله سیتی را ببینیم ... آدبایور ، توز ، روبینیو و... نگاهی به دیگر تیم منچستر بیاندازید ، رونی ، برباتوف ، نانی و ... و در نهایت چلسی که خوب مسلما شما بهتر از من از حال و روز عجیب دروگبا خبر دارید ، بازیکنی که بعد از شکستگی دنده هایش فقط چندروزی استراحت کرد و حقیقتا میتوان او را خارج از آدمی زاد عادی دانست ...

خوب ، خط حمله آرسنال را هم بررسی میکنیم . ادورادو و روبین مصدومند ، بنتنر هم به تازگی از مصدومیت برگشته و نشان داده خیلی قابل اعتماد نیست . آرسنال عملا مهاجم نوک دیگری را  ندارد و با بازی دادن بازیکنانی در آن پست در حال استفاده از مسکن هایی است که فقط 90 دقیقه خوب کار میکنند .

توماس روسیچکی بازیکن خوب و تکنیکی است و شوت های غریبی میزند . اما امشب او را در 3 قدمی دروازه دیدید ؟؟ آیا روبین یا آدبایور یا آنری اینگونه توپ ها را به هدر میدهند ؟! در 95% مواقع پاسخ منفی است .
 
از توماس هم انتظار نمیرود مرگبار در نوک بازیکند اگر او مهاجم بود به عنوان هافبک خریداری نمیشد .

پس به وضوح میبینیم که نمیتوان از نظر مهره ای با این تیم ها خیلی شوخی کرد در چنین شرایطی بهتر است به تساوی فکر کنیم که متاسفانه ما خودمان 6 امتیاز به چلسی و یونایتد داده ایم . البته بهتر است در مورد گذشته کمتر بگوییم .

آرسنال بازیهای سنگین خود را انجام داده و نسبت به رقیبان راه همواری در پیش دارد تنها تاتنهام و منچستر سیتی کمی میتوانند برای آرسنال درد سر بیافرینند .

به نظر میرسد حالا که دیگر نمیتوانیم با این تیم ها بازی کنیم و مستقیم نتیجه را برگردانیم  تماشاگر های خوبی باشیم و بازی ها را پی بگیریم و منتظر آن باشیم که وظیفه ی تیم ما را اورتون ( مانند امشب ) انجام دهد .

به هر ترتیب میتوان جمع بندی کرد که با توجه به  افت و خیز های منچستر و چلسی اصلا نباید نگران بود و به نظر آرسن در مصاحبه ای که مقام سوم را هم مقام مناسبی برای تیم دانسته کمی زود تر از حد معمول دست تسلیم بالا برده و باید به بازی ها تمرکز داشت و با گرفتن امتیازات آسان تر منتظر لغزش های بیشتر رقیبان ماند .

آرسنال کافیست امتیازات سهل الوصول را کشب نمایید و امتیازات ساده ای را از دست ندهد ، شک نکنید آرسنال قهرمان این لیگ عجیب و بسیار حساس میشود و 2 تیم بالاسری ما بزودی لغزش های فراوانی میکنند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۹۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰