loading
در حال بررسی درخواست شما
کمپل: ولکات باید بماند
کمپل: ولکات باید بماند

کمپل: ولکات باید بماند


مهاجم 23 ساله انگلیسی آرسنال هنوز قرارداد جدیدی با آرسنال امضا نکرده و بدین ترتیب تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

سول کمپل در مصاحبه ای با BBC در مورد ولکات گفت:

" تئو بازیکن بزرگی است، مطمئناً شما نمی خواهید او را در بهترین سالهای فوتبالی اش از دست بدهید.

" حاضرم برای اینکه او پنج سال دیگر در اینجا بماند پول پرداخت کنم. او بازیکن جوان و خوبی است که می تواند گلزنی کند و شما به نگه داشتن چنین بازیکنانی نیاز دارید."

ولکات وارد شش ماه آخر قراردادش شده و نقل و انتقالات ژانویه نیز به زودی شروع خواهد شد. کمپل اضافه می کند:

" ژانویه ماه بسیار حیاتی است چون اگر تا ژانویه قضیه حل و فصل نشود در ادامه فصل نیز این اتفاق نخواهد افتاد."

پس از جدایی فابرگاس، نصری و ونپرسی در سالهای اخیر حالا ولکات می تواند به یک ستاره دیگر که آرسنال را ترک کرده تبدیل شود.

" بعضی ها او را دوست دارند و بعضی از او متنفر هستند اما تئو بازیکن خوبی است، یک بازیگن بزرگ است و هر سال پیشرفت می کند.

" شما نمی توانید به خاطر اینکه قراردادش رو به اتمام است و کمی پول بیشتری می خواهد او را از دست بدهید. شما باید اینگونه بازیکنان را در تیم حفظ کنید، در طول زمان بازیکنهای زیادی را از دست داده ایم.

" قبلاً اینگونه بود که بازیکنان را در 30 سالگی از دست می دادیم ولی حالا در سنین 20 و چند سالگی. شما نمی توانید بازیکنانی در این سن را از دست دهید آن هم به خاطر وضعیت قراردادشان، این احمقانه است."

کمپل در دوره حضورش در ارسنال 211 بازی انجام داد و موفق شد دو قهرمانی لیگ و دو جام حذفی را به دست آورد و همچنین به فینال لیگ قهرمانان در سال 2006 نیز برسد ولی باشگاه سابقش از سال 2005 جامی برنده نشده و هفته گذشته نیز مقابل تیم بردفورد شکست خورد و در لیگ نیز 15 امتیاز با صدرنشین فاصله دارد.

تیم آرسن ونگر با شکست ردینگ توانست باز هم به فرم پیروزی برگردد و برای سیزدهمین سال پیاپی در جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان نیز قرار دارد اما کمپل معتقد است تقویت تیم در ژانویه حیاتی است.

" به نظر من آنها باید از یک راهی کمی پول به دست بیاورند و چند بازیکن بسیار خوب را بخرند و با آنها فصل را ادامه دهند.

" آنها چند بازیکن بسیار خوب دارند ولی به نظر من این کافی نیست. جک ویلشر نمونه بارز چیزی است که آرسنال می خواهد. او انگیزه لازم را دارد، یک مغز فوتبالی ناب دارد، مشتاق بردن است، آرسنال به چند بازیکن دیگر با این خصوصیات نیاز دارد."

پس از انتقال به ورزشگاه امارات در سال 2006 باشگاه مجبور بود مبالغ خرید بازیکنان و دستمزدهای آنها را محدود کند و حالا با قرارداد جدیدی که با امارات منعقد شده آنها پول بیشتری در اختیار خواهند داشت، سول کمپل در این مورد می گوید:

" آرسنال در شرایطی نیست که بتواند این روند کسب سود را متوقف کند، آنها در واقع می توانند با خرج کردن برای خرید بازیکنان یک نوع قمار انجام دهند.

" این کاملاً یک قمار در یک زمان درست است و به نظر من اکنون یک زمان بسیار حساس برای قمار کردن است، اینکه بازیکنان را خریداری کنند و روی تیم سرمایه گذاری کنند.

" ما نمی توانیم بازیکنان بزرگمان را از دست بدهیم چون نمی خواهیم چیزی را بسازیم، اگر بازیکنان بزرگ می خواهند در باشگاه شما باشند باید روی آنها سرمایه گذاری کنید، آنها حاضر نیستند نصف پولی که در جای دیگری می توانند بگیرند را قبول کنند و به آرسنال بیایند. آرسنال در آن سطح نیست.

" آرسنال یک ساختار دستمزد دارد و نمی خواهند آن را کنار بگذارند، به نظر من این مشکل بزرگی برای ترغیب کردن بازیکنان واقعاً بزرگ است."

شروع نه چندان خوب آرسنال در این فصل باعث شده ونگر با انتقادات زیادی مواجه شود ولی کمپل می گوید ونگر همچنان باید به عنوان سرمربی کارش را ادامه دهد.

" او فرد مناسبی برای این کار است ولی باید این مساله را درک کند که فوتبال تغییر کرده و نقل و انتقالات نیز متفاوت شده اند.

" بعضی اوقات باید ریسک کنید، بازیکنی که 10 سال پیش می شد با 500.000 پوند خرید حالا شاید 7 میلیون پوند قیمت دارد، شما همیشه نمی توانید این بازیکنان 500.000 پوندی را بخرید و آنها را به بازیکنانی بزرگ تبدیل کنید و در نهایت با 20 میلیون پوند بفروشید.

" بیش از هفت سال بدون جام برای آرسنال زمان خیلی زیادی است، آرسن اولین کسی خواهد بود که این را می گوید. پس چرا تا ژانویه صبر نکنیم و آن موقع چند خرید خوب داشته باشیم؟ "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : BBC
بازدید: ۲,۶۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰