loading
در حال بررسی درخواست شما
فروش آرشاوین با یک ضرر 11 میلیون پاوندی
فروش آرشاوین با یک ضرر 11 میلیون پاوندی

فروش آرشاوین با یک ضرر ۱۱ میلیون پاوندی



بنا بر اخبار واصله از گل ، باشگاه ردینگ در حال نهایی کردن مراحل انتقال آندری آرشاوین ، در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی است. آرشاوین در فصل اخیر بیشتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است. او حتی تابستان گذشته پس از اینکه مدت زیادی از فصل را برای باشگاه سابق خود ، زنیت سنت پیترزبورگ بازی کرد ، در آستانه ی جدایی از آرسنال قرار داشت.

آرشاوین تنها شش بار در این فصل از مسابقات لیگ برتر برای توپچی ها به میدان رفته است و به نظر می رسد با قبول پیشنهاد تیم ردینگ در آستانه ی جدایی از این تیم قرار داشته باشد. بنا بر اظهارات گل ، مذاکرات برای این بازیکن 31 ساله حول و حوش رقم 4 میلیون پاوند در جریان است ، یعنی چیزی حدود 11 میلیون پاوند کمتر از زمانی که او در سال 2009 ، با آن مبلغ به جمع شمال لندنی ها ملحق شد.

گل همچنین می افزاید ، با این که هنوز برخی اختلاف نظرها روی قیمت این بازیکن وجود دارد اما او در حال نهایی کردن این انتقال به تیم ردینگ در نزدیکی پنجره ی نقل و انتقالات ژانویه می باشد. به نظر می رسد این قرارداد به پیشنهاد مالک روسی ردینگ ، آنتون زینگارویچ ، و برای تقویت هر چه بیشتر این تیم و بقا در لیگ برتر منعقد خواهد شد.

نکته ی کلیدی این انتقال این است که آرشاوین و خانواده اش در لندن مستقر شده اند و تا جایی که امکان داشته باشد مایل به ترک پایتخت نیستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Give Me Football
بازدید: ۴,۱۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰