loading
در حال بررسی درخواست شما
با لشگری ازمصدومین در دراگائو
با لشگری ازمصدومین در دراگائو

با لشگری ازمصدومین در دراگائو

ابتدا مقایسه ای بین بازیکنان کلیدی هر دو تیم که در این دیدار مقابل یکدیگر قرار میگیرند انجام میدهیم "

برونو آلوز - نیکلاس بنتنر
" بی شک برونو آلوز یکی از بهترین های تیمش در سال های اخیر بوده است ، مدافعی که همواره جزء بهترین های جهان در پست خودش ، دفاع مرکزی از او یاد میشود . مدافعی که با توجه به فیزیک بدنیه مناسبش نه تنها در دفاع بلکه در حملات تیم پورتو نیز بسیار موثر واقع میشود حتی قدرت زدن ضربات آزاد را نیز دارد ، در سوی دیگر مرد شماره یک فوتبال دانمارک ، نیکلاس بنتنر در نوک پیکان خط حمله آرسنال قرار گرفته که امسال مصدومیت های کوچک و بزرگ گریبان گیر او شده و قدری از فرم ایده آلش او را خارج ساخته است . نیکلاس و برونو نبرد جالبی را در مقابل یکدیگر خواهند داشت ، زیرا هر دویه آنها بازی فیزیکی را در راس کار خود دارند "

رائول میرالس - کاپیتان فابرگاس
" مطمئنا سخت ترین کار بازی بر دوش میرالس است ، هاقبک پرتغالی باید جلوی بهترین بازی ساز حال حاضر دنیا را بگیرد . دیواری که او در برابر سسک ایجاد میکند باید آنقدر محکم و بلند باشد که فرصت استفاده را به کاپیتان 22 ساله توپچی ها ندهد ، زیرا او در 22 بازی که برای آرسنال در بازی های مختلف انجام داده با 17 پاس گل خود ، تواناییه بالا خود را برای ساختن و پرداختن گل اثبات کرده است "

هالک - کمپبل
" سول که در این دیدار جایگزین گالاس مصدوم شده است ، فرصت این را دارد تا دوباره خود را به همگان نشان دهد . مدافع تنومند توپچی ها که در مقابل خود مهاجم تنومند پورتو را میبیند حتی شانس دعوت شدن به تیم ملی را نیز داراست . باید دید آیا هالک که پورتو خیلی به او دلبسته ، تیغش توانایی برش بر کمپبل را دارد ؟ کمپبلی که در بازیه تن به تن بعید است به این راحتی ها شانه خالی کند آن هم در چنین فرصت خوبی که میتواند نامش را دوباره بر زبان ها بیاندازد . "

فرم فعلیه دو تیم

آرسنال
" پیروزی هفته گذشته و امیدوار کننده آرسنال مقابل لیورپول ، هر چند که بسیار به روحیه تیم کمک کرد و باعث بازگشت تیم به کورس قهرمانی شد ، اما نمیتوان گفت که خستگی آرسنال به علت حضور در چهار بازی سخت و نفس گیر را پوشش داده است ، هر چند که آرسنال یک هفته پس از آن مسابقات استراحت کرده باشد ."

پورتو
" با سه پیروزیه پیاپی ، و به ثمر رساندن 12 گل در این بازی ها ، بی شک پورتو در فرم ایده آلی به سر میبرد . آنها در لیگ امسال در خانه شکست ناپذیر بوده اند ، هر چند که 9 امتیاز از بنفیکا عقب هستند .  "

دوئل مربیان

فریرا - ونگر
" فریرا در 1980 مربی ورزش بود ، زمانی که مورینیو دانش آموز بود . ولی این دو رابطه خوبی با یکدیگر ندارند زیرا مورینیو ، فریرا را وقتی که سر مربی پورتو شد برا کمک مربی شدن رد کرد ، اما فریرا با سه قهرمانی که برای پورتو بعد از رفتن مورینیو کسب کرده است نشان داده که از کیفیت بالایی برخوردار است .

در سوی دیگر ، و بر روی نیمکت دو تیم ، شاید بتوان گفت بزرگترین تفاوت دو تیم قرار دارد . آرسن ونگر سر مربی توپچیها که بهترین و طولانی ترین دوران مربی گری در تاریخ باشگاه را به نام خود ثبت کرده است . مردی که رکوردی از خود در باشگاه های اروپا به جای گذاشته که بزرگانی همچون یونتوس و بارسا نیز این رکورد را ندارند . صعود کردن و ملحق شدن به 16 تیم باشگاه های اروپا در 10 سال اخیر رکوردیست که تنها رئال مادرید توانسته پا به پای آرسنال این کار را انجام دهد .هیچکس برای  تیم کنونیه آرسنال در ابتدای فصل شانسی را قائل نمیشد ، اما تفکرات فوق العاده آرسن باعث شده است که این تیم جوان و با میانگین سنی 23 سال هم اکنون جزء مدعیان قهرمانی در لیگ و حتی اروپا باشد !! "

آرسنال در حالی به مصاف پورتو میرود که سانگ - گالاس - آرشاوین - آلمونیا - ادواردو و مصدومین قبلی خود رابین ون پرسی - ژورو وهمچنین گیبز را در اختیار ندارد .  مصدومینی که مطمئنا تاثیر بسیاری بر کیفیت بازی تیم دارند ! 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : telegraph.co.uk
بازدید: ۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰